Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad braHar beställt en körsbärsurkärnare! Nu ska burken med då jag och våfflan går på promenad. Vi gick förbi ett sådant tungt stackars träd igår.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, men det gör liksom ont i hjärtat när ingen tar vara på bären! Fåglarna kan ju bara äta så mycket.Åh, vad bra
Frys in dem medan du funderar ?Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, men det gör liksom ont i hjärtat när ingen tar vara på bären! Fåglarna kan ju bara äta så mycket.
Vilken bok?Är så högt upp i stress att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Försöker läsa/promenera/gymma. Fylla tiden. Men men, jag vet vad det beror på. Får försöka hålla ut
Läser iaf en grymt bra bok. Och ikväll ska jag skypa med god vän i Frankrike
Aj, den har jag med lyckats medSpetsade nyss tån på en gaffel
Rekommenderas ej ifall någon undrade. Men det blöder iaf lagom mycket så det borde vara hyfsat lugnt.
Koka ihop en sås och ät till vaniljglass o paj är ju inte helt felJag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, men det gör liksom ont i hjärtat när ingen tar vara på bären! Fåglarna kan ju bara äta så mycket.
Där sa du något...angående sås alltså. Jag har gjort en cheesecake ett par gånger som skulle serveras med körsbärssås - HELT magiskt....Koka ihop en sås och ät till vaniljglass o paj är ju inte helt fel
Det har jag inte testat faktiskt men ska definitivt prova, låter toppenDär sa du något...angående sås alltså. Jag har gjort en cheesecake ett par gånger som skulle serveras med körsbärssås - HELT magiskt....
Från vilket år??
Från vilket år??
Fantastiskt! Nu har jag läst om droskbil och även om ordet droskas etymologi för att vidga min kunskapssfär en bit. Undrar när läkaren ordinerar droskbil, och vilka andra fortskaffningsmedel som kan vara aktuella?