Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så högt upp i stress att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Försöker läsa/promenera/gymma. Fylla tiden. Men men, jag vet vad det beror på. Får försöka hålla ut :heart

Läser iaf en grymt bra bok. Och ikväll ska jag skypa med god vän i Frankrike :love:
Vilken bok?
 
Sippar rödvin och lyssnar på ösregnet utanför (dörren står vidöppen pga varmt)... Hos föräldrarna ett par mil härifrån ÅSKAR det - jag hoppas verkligen slippa den biten.... :nailbiting:

Har efter ett infall (och inspiration från besök i färgaffär) bestämt mig för att måla om det gamla 60-tals kaklet i köket. Vita, högblanka rutor ska få bli halvmatta i någon grå kulör. Nu ska jag bara bestämma exakt hur mörkt jag vill ha det.... Jag älskar att piffa upp saker.... :)
 
Kikar lite på Parks and recs, är irriterad över att Netflix "hotat" med att ta bort hela serien snart, jag som börjat gilla den så mycket... Men är glad över att jag precis kommit hem efter att ha köpt ett tält för 50:- via en köp- och säljgrupp på Facebook. Inte direkt något man drar till fjälls med, men duger nog åt mig så länge!
 
Hittade ett kuponghäfte i en låda i stugan

6145A124-5076-47E2-A5A5-15827A737C73.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 848
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 148
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp