Jag borde med plocka ut min; haft den i drygt 7 år nu, hoppas den inte fastnatJa jag läste det i fass nu. Har bokat tid att plocka ut den för såhär kan jag ju inte ha det.
Frågan är vad jag ska ha istället...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde med plocka ut min; haft den i drygt 7 år nu, hoppas den inte fastnatJa jag läste det i fass nu. Har bokat tid att plocka ut den för såhär kan jag ju inte ha det.
Frågan är vad jag ska ha istället...
Vill du höra nåt jobbigt?Jag borde med plocka ut min; haft den i drygt 7 år nu, hoppas den inte fastnat
Vill du höra nåt jobbigt?
När jag skulle byta spiral sist fastnade den. Oj, nu sitter den fast! utbrast barnmorskan glatt. Fick åka till sjukhus och få hjälp med att plocka ut den
Hur förvarar ni era stora solhattar förresten? Just nu har jag dom i en låda i en byrå men skulle behöva den platsen till annat. Funderar på att sätta upp en spik i sovrummet och hänga dom där.
Fastnade när den var på väg ut? Inte direkt? Som den sitter fast?! Jag hade nämligen aldrig ens tänkt tanken utan det var en fd kollega som sa så . Ptja i värsta fall får man väl sövas....Men jag behöver ju inte räkna med det scenariot direkt.
ja, den fastnade på väg ut. De ville ge mig en spruta down there men jag är så spruträdd att de hellre fick försöka utan bedövning. Fifan vad ont det gjorde!
Men det har bara hänt en gång, och jag har bytt spiral fyra gånger sammanlagt.
Nu (eller ja, har inte pratat med henne på några timmar) verkar min mamma sur/ledsen av någon anledning.
Håller tummen det blir bra Krånglar det så funkar det utmärkt köpa färdig vitsås och sånt på affären, bara lägga ihop sen Hälsningar från en bråttomlort som aldrig lärt sig göra vitsåsFörbereder middagen, ska göra lasagne har nog fanken aldrig gjort det förut så kan smaka hur som helst
Ja jo håller nog med, jag sa alltid till när jag gick ut till lagårn/stallet och det är 50 m emellan typJag skulle ha blivit smått irriterad om något av mina barn hade dragit iväg utan ett ljud medan de bodde hemma.
Tycker dels att det hör till allmänt hyfs att meddela -så jobbigt är det ju inte att säga till/skicka ett sms- och dels är det bra att veta om något skulle hända.
Jag brukar säga till, men nu verkade hon irriterad från början och jag såg inte vart hon var. När hon tydligt undviker mig tänker jag inte gå runt och leta.Jag skulle ha blivit smått irriterad om något av mina barn hade dragit iväg utan ett ljud medan de bodde hemma.
Tycker dels att det hör till allmänt hyfs att meddela -så jobbigt är det ju inte att säga till/skicka ett sms- och dels är det bra att veta om något skulle hända.