Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i ett rum på sjukhuset och känner mig lite överkörd. Det blev op tillslut. Fick åka ner vid åtta på morgonen.
Sedan visste jag inget mer förrän jag började komma till sans och ser på klockan på väggen att det gått flera timmar.
Allt hade gått bra. Men njuren ville inte riktigt producera urin fast jag kände mig nödig. Så de kollade med UL och blåsan var full. Katetern hade åkt ur!!! Med ny kateter kom det 1,7liter. Inte konstigt att jag var nödig. :D

Så allt är väl såhär långt. Nu väntar 7-10 dagar här, innan jag får åka hem. Längtar efter stugan och hunden. Han ska vara valarbetare tills jag kommer hem. Avkomman har hand om honom, så de jobbar med valet.

Är dimmig och har lite ont men de ger frikostigt med smärtlindring. Njuter av att dricka så mycket vatten jag vill!
Härligt, vad kul att höra :)
 
Jag jobbar på att slappna av :crazy: Är trött och lite tung i kroppen men vaknade som vanligt vid 7.30. Räkningar fixade iaf och frukost äten, tittar lite på CSI. Jag ska städa köket idag och torka ur kylskåpet, ev frosta av frysen... men det kan vänta till i eftermiddag, även om inte kroppen håller med :cautious:ska försöka komma till ro och dåsa en stund i soffan.
 
Så nu är lilla Kian ute på annons. Det tar emot att sälja den det ska jag villigt erkänna men jag kan inte ha 2 bilar för eget bruk.
Så mycket pengar har jag inte

Den ena är ju jobb-bil och även om jag har drag får jag inte dra transporten med den, Det får jag däremot med Kian

Det är dock inte försvarbart att ha en bil ståendes som går nån gång i månaden när jag lika enkelt kan boka tid för uppkörning utökat Bkort så får jag dra med jobb-bilen
 
Dagens runda avklarad. 5,3 km varav sista 1,5 var fartintervaller. Där snackar vi nära maxpuls, puh.
FADAE0A7-3919-4DE5-84A9-6DE81EF6004F.webp
 
Ligger i ett rum på sjukhuset och känner mig lite överkörd. Det blev op tillslut. Fick åka ner vid åtta på morgonen.
Sedan visste jag inget mer förrän jag började komma till sans och ser på klockan på väggen att det gått flera timmar.
Allt hade gått bra. Men njuren ville inte riktigt producera urin fast jag kände mig nödig. Så de kollade med UL och blåsan var full. Katetern hade åkt ur!!! Med ny kateter kom det 1,7liter. Inte konstigt att jag var nödig. :D

Så allt är väl såhär långt. Nu väntar 7-10 dagar här, innan jag får åka hem. Längtar efter stugan och hunden. Han ska vara valarbetare tills jag kommer hem. Avkomman har hand om honom, så de jobbar med valet.

Är dimmig och har lite ont men de ger frikostigt med smärtlindring. Njuter av att dricka så mycket vatten jag vill!
Så glad för din skull! Riktigt god bedring och ta hand om dig. ❤️
 
Jag ar kanske lite vaken nu, straxt efter 5 am nagonstans i Texas (Winona if I remember right). I dag borjar farden mot, och igenom, Dallas, for att ta oss vidare till Oklahoma City's motorvagssystem och dar byta till Interstate 40 for vidare fard mot New Mexico och Albuquerque.

Den strackningen blir mer an en timma langre ... MEN annars ska jag kora mindre vagar, ofta genom sma stader och utan rest-stops och stora bensinmackar (sa jag kommer in utan att haka av bilen) pa lagom langa avstand. Fast i Texas kan det droja val langt mellan mackarna oavsett vilken vag man kor ibland. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 843
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 146
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp