Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@tanten ... Det ar sa himla underbart att hora att det gick bra. ❤️

I dag kor vi genom Texas och korde forbi dar det just hant en alvarlig olycka. En man (polis? EMT? or whatever?) holl upp ett skynke sa ingen kunde se fran vagen ... och en polis stod och skrev "tickets" till ett par som formodligen filmat personen/personerna bakom skynket. Har ar det ett brott att filma eller ta upp ljudfiler utan medgivande. Onskar nastan att det var sa overallt.
Inte bara nästan, önskar det var så alltid och överallt!

Go' Tur vidare!

En sak gladde mig något ofantligt! Sambon hade väl nån gång tidigare yppat om min ångest till killen som körde militärbandvagnen igår (han är tydligen väldigt van med ångestproblematik- varit bland mycket människor med det) så han hade tydligen sagt till sambon igår efter att jag åkt hem att han blev imponerad över att jag frågade om att åka självmant för det var ju inget han trodde jag skulle vilja göra då det är ganska tuff utmaning med ångest att ge sig ut sådär utan kontroll och maskinen går rakt upp och lutade och grejade....Sån otrolig känsla jag fick inombords av att höra det ❤️

Min kropp har bestämt sig för någon sorts risighetsmaraton. Jag sover mest.

Meen, jag har blivit med katt. Äntligen! En riktig liten blygis pga hittekatt som ung, men nu har hon börjat undersöka hemmet på nätterna och berättar högt om allt spännande hon hittar. Går på lådan och äter som hon ska efter bara några dagar! Modig värre. Och såklart är hon jättesöt. :love: Grå sköldpadd med vit mage/nos/tassar.

Ser fram emot snar goskompanjon. Hon ska tydligen vara en riktig gosoman. Hoppas.

O-nice att ha så mycket luft i magsäcken att det orsakar ett gäng extraslag på hjärtat menä inget att brusa upp om 😄.
Nä men magen var tooooom på mat och sen når jag väl åt. Bytte plats mat och luft 😅

Ja jag läste det i fass nu. Har bokat tid att plocka ut den för såhär kan jag ju inte ha det.
Frågan är vad jag ska ha istället...
Kondom?

Om du inte meckar med hormoner för att slippa andra besvär. Men oftast får man andra. Mindre eller större

Kondom?

Om du inte meckar med hormoner för att slippa andra besvär. Men oftast får man andra. Mindre eller större
Jag tål inte latex så det blir dyrt sex för vår del med kondom. Hade kopparspiral innan och det funkade helt okej, förutom mellanblödningarna. Får väl se hur jag gör.

Jag tål inte latex så det blir dyrt sex för vår del med kondom. Hade kopparspiral innan och det funkade helt okej, förutom mellanblödningarna. Får väl se hur jag gör.
Samma här, tål inte.

Jag mådde skit av alla möjliga preparat, psykiskt.

Hoppas ni hittar en lösning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 916
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Bison
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka