Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästan vaken, började med att släppa ut katt, sen vidare till stallet. Just nu äter det frukost innan det åker ut i hagen 😉 Själv sover jag halvt om halvt. Ska mata en annan katt nu 😂 Förstår inte hur många extra djur jag har den här veckan, vågar knappt räkna efter 😉
 
Ligger i ett rum på sjukhuset och känner mig lite överkörd. Det blev op tillslut. Fick åka ner vid åtta på morgonen.
Sedan visste jag inget mer förrän jag började komma till sans och ser på klockan på väggen att det gått flera timmar.
Allt hade gått bra. Men njuren ville inte riktigt producera urin fast jag kände mig nödig. Så de kollade med UL och blåsan var full. Katetern hade åkt ur!!! Med ny kateter kom det 1,7liter. Inte konstigt att jag var nödig. :D

Så allt är väl såhär långt. Nu väntar 7-10 dagar här, innan jag får åka hem. Längtar efter stugan och hunden. Han ska vara valarbetare tills jag kommer hem. Avkomman har hand om honom, så de jobbar med valet.

Är dimmig och har lite ont men de ger frikostigt med smärtlindring. Njuter av att dricka så mycket vatten jag vill!
😍 Åh blir så glad för din skull! Vad skönt att det äntligen blev operation. Nu håller vi tummar och tår att det läker snabbt och att allt funkar. ❤❤❤
 
Äsch han är hetsig av sig 😂 Ligger i hans blod men han har blivit väldigt mycket bättre med åren men ibland dras han med gamla synder.
Men han är en för jäkla skicklig kusk, min mamma mu är tränad av honom när han började som proffstränare. Numera är hon bara tjock och rund, men han tog fram det bästa hos henne och visade att en liten sketen uppfödning också kan ❤️
Äsch? Skicklig kusk eller inte så är det inte ok att driva för hårt gång på gång.
 
Semestern skenar. Två veckor kvar och jag vill ha mer.
Drog ur sängkläderna ur sängen och slängde dom i maskinen och tagit fram rena. Tänk att det ska vara så jobbigt.😇
Halvligger i soffan och gruvar mig för joggingrundan. Latmasken är en jäkel.
Dåligt väder här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp