Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en spontan långpromenad med storhästen, tre timmar var vi ute. Jag hittade kantareller och hon hittade massa läskiga grejer, bland annat en islandshäst :laugh:

Nu kan jag ha bidragit till underhållning för grannen genom att jogga omkring i diverse gångarter här inne. Går eventuellt ut och testar något hinder också, har grannarna tråkigt kan de ju titta :p
 
Har haft veckans städdag i dag. Jag som inte brukar ha det stökigt har ändå haft det något mer stökigt än vanligt. Det har varit en tuff vecka, orken att hålla efter har inte funnits och helgen har gått för fort. Det är först nu jag känner mig lite mer utvilad till slut. Och så dags i morgon igen för jobb. Jag är helt slut.
 
Dags att sova nu då! Eller egentligen kanske för en timme sedan…

Börjar bli trött på mig själv men längtar verkligen efter lite kärlek nu. Eller kanske mest att få ge kärlek, få rå om någon sådär mysigt. Göra någon glad… De små sakerna ❤️

Det är inte bra att vara barnfri såhär länge, det får en att hinna tänka så mycket! 🙃
 
Var tvungen att googla Ericsöre och det stämmer väldigt bra! Är på semester på Öland, vi bor i Färjestaden och gick ner till havet för att kolla på solnedgången. Det är Ölandsbron som skymtas i form av en silhuett på bilden 😁
Jo du skrev Öland häromdagen ser att det är söder om Ölandsbron men såg ut att vara längre bort än Färjestaden. Trodde det var mer söderut än Färjestaden.
 
Kul. Det som är trist är dock att han rätt ofta drar på sig böter för felaktig drivning.
Äsch han är hetsig av sig 😂 Ligger i hans blod men han har blivit väldigt mycket bättre med åren men ibland dras han med gamla synder.
Men han är en för jäkla skicklig kusk, min mamma mu är tränad av honom när han började som proffstränare. Numera är hon bara tjock och rund, men han tog fram det bästa hos henne och visade att en liten sketen uppfödning också kan ❤️
 
Jag får inte min kamera till att funka i vardagsrummet/köket för att signalen är för svag. Är det värt att köpa hem en sådan där wifi-enhancer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 143
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp