Jippi - all ved är här !
Väntar otåligt på stabilt väder så vi kan ta en promenad innan FHS börjar på TV i eftermiddag....
Väntar otåligt på stabilt väder så vi kan ta en promenad innan FHS börjar på TV i eftermiddag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh herregud, var några delar kvar och det blev svettigare än jag hade tänkt. Kanske var en tanke med att bruksanvisningen sa två personer Men nu är det klartSkrivbordet på plats, så nöjd med mig själv! Hör exets röst i huvudet ibland ”Hur fick du upp det där då?” JAG GJORDE DET SJÄLV!!
Visa bifogad fil 95363
Eftermiddagens häng är antagligen inställt, och jag har gått från "jag ska ha en njutardag" till "alla andra har det så kul på lördagar utom jag, är sämst som inte har några roliga planer denna helg". Alltså hjärnan, kom igen!Har bestämt mig för att ha en riktig njutardag! Gör bara saker jag vill göra, inte för att jag måste. När jag tröttnat är det okej att göra något annat. Det enda måstet jag har idag är att jag ska träffa en vän nere på stan, helt okej att ha sådana dagar ibland.
Jag löste det genom att gifta mig med en städare Tror jag dammsugit typ två gånger sen vi flyttade in i huset i februari förra året.Dammsugit och moppat - som vanligt har jag moppat in mig själv vid skrivbordet så nu får jag snällt vänta tills det torkat Jag är så vansinnigt kass på att städa. Jag städar och städar och det är fortfarande lika smutsigt. Så mycket beundran för människor som kan städa. Skulle aldrig kunna vara militär mtp hur man måste bädda.
Jag löste det genom att gifta mig med en städare Tror jag dammsugit typ två gånger sen vi flyttade in i huset i februari förra året.
Men nu borde jag ta tag i att städa lite, han jobbar mer än 270 timmar den här månaden och kan behöva lite fritid..
Som sagt, särbon har putsat mina fönster flera gånger här än vad jag gjort...
Trappstege, stege eller svamp/skrapa på långt skaft ? Inte ens då?Bra karl
Usch, vi skulle verkligen behöva putsa fönster. Men de går inte öppna och huset är för högt för att ta det från utsidan..
Med tanke på att maken är höjdrädd går stege bort. Får vara ett väldigt långt skaft om det ska gå.Trappstege, stege eller svamp/skrapa på långt skaft ? Inte ens då?
Jag fick också feber och hade väldigt ont i foten. Uppsökte akuten (det var en söndag) och blev inlagd direkt.Du låter precis som min mamma, hon råkade nämligen ut för samma sak! Skavsår på en tå och blodförgiftningen kom som ett brev på posten, tror att hon vaknade med rejäl feber en morgon.
Hon har alltid sagt åt mig att tvätta just skavsår ordentligt
Jag har tänkt att det var ovanligt men det kanske det inte är?
Jag har slutat putsa fönster. Jag har hittat en kille som tar mina 16(?) tvåglasfönster med spröjs för 800 kr efter Rut! Finns inte en chans att jag gör det själv så länge han finnsSom sagt, särbon har putsat mina fönster flera gånger här än vad jag gjort...
Om du inte ätit lunch, så sallad först. Annars kan du duscha tycker jagDusch eller pastasallad först?
Jag fick också feber och hade väldigt ont i foten. Uppsökte akuten (det var en söndag) och blev inlagd direkt.
Jag rodde inte att man fick blodförgiftning nu för tiden men det är inte alls ovanligt fick jag veta på sjukhuset.