Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har jätte problem med bålgetingar i år.. Hitta en inne igen 😬 Tror vi får ringa och be dem komma ut och titta under taket om det är där det håller till. Olustigt för det är ju gigantiska i jämförelse med vanliga getingar.
Jag får också in bålgetingar och blir lika glad varje gång. De låter högt och bumlar i omkring. Bara att släppa ut.

De är snälla och gör nytta. :)
 
Upptäckte att det gick att brygga ”kaffe” utan den där delen. Vatten överallt :arghh:
(Borttorkat på bilden)
Tycker inte den borde ha startat utan den där? :mad:
286DB2ED-A02E-4EBA-93C1-4A026E04EA7D.webp
 
Försov mig grovt, eller försov och försov. Stängde av alarmet när det tjöt. Äter lite överbliven tabbouleh och klappar mig själv på axeln att jag får i mig mer än en måltid om dagen. Ligger efter i schemat men ska åka och handla nu.
 
Har bestämt mig för att ha en riktig njutardag! Gör bara saker jag vill göra, inte för att jag måste. När jag tröttnat är det okej att göra något annat. Det enda måstet jag har idag är att jag ska träffa en vän nere på stan, helt okej att ha sådana dagar ibland.
 
Handlat. Så nu är det dammsuga och moppa golven + laga pastasalladen och duscha. Men jag har tre och en halv timme på mig, så....

Edit: Får erkänna att besök eller inte är det skönt att få städat och snyggt hemma. Nu ska det bara hållas städat. Eh.
 
Min så kallade pappa kom inte hit :up:
Så nu tycker han att min mamma ska förklara för mig varför vi inte ses för att jag beskyller honom för det. Stämmer att jag gör det, betyder inte att jag vill ses. Människan tar aldrig kontakt med mig utan tänkte bara dyka upp- och förväntar sig att han är välkommen? Inte för mig, vill han ha kontakt finns andra sätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp