Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vår egen uppfödning så Vi har överens efter långa diskussioner över kaffe Verkar blivit en bra kombo det håller henne högt.Ok. Valde du hingst själv?
Låter hur mysigt som helstSoffhäng även här. Ölfestivaler, äventyr och bröllop i all ära, men sådana här fredagkvällar då vi myser i soffan med vin, efterrätt, jazzmusik och fotmassage är banne mig oslagbara
Hahahaha det där är ju helt underbart. Tack för kvällens skratt. Doge är för övrigt gammal och grå nuJag vet att den senaste generationen är dömd.
På väg hem från kvällspromenaden med shiban, går förbi ett gäng ungdomar i yngre ontåren som gör "ooohh!" och "Awww!", varpå en av grabbarna frågar:
"Is it a corgi?"
"No." tycker jag, "She's a shiba inu. Longer legs, see?"
"A whatwhat?"
Jag får dra väärldens djupaste suck, ge efter och förklara:
"She's a Doge".
"Ahhh, a DOGE!"
Fint pussel!!Slutresultatet ska bli så hör. Inser att jag inte direkt har de lätta delarna kvarVisa bifogad fil 95341
Men nu får ni ju ge er Vem ignorerar inte små sår liksom? Det är typ den enda jag gör
Du låter precis som min mamma, hon råkade nämligen ut för samma sak! Skavsår på en tå och blodförgiftningen kom som ett brev på posten, tror att hon vaknade med rejäl feber en morgon.Småsår skall man aldrig ignorera! Jag fick ett skavsår på v fot av nya skor. Det resulterade i blodförgiftning och 10 veckor på sjukhus. Jag har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv och trodde allvarligt talat att jag inte skulle överleva.
Du låter precis som min mamma, hon råkade nämligen ut för samma sak! Skavsår på en tå och blodförgiftningen kom som ett brev på posten, tror att hon vaknade med rejäl feber en morgon.
Hon har alltid sagt åt mig att tvätta just skavsår ordentligt
Jag har tänkt att det var ovanligt men det kanske det inte är?