Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att det är dött där på vintern kan jag skriva under på, efter att ha varit på utbildning där en hel januari för ett gäng år sedanTror H-sand är trevligare på sommaren.
Mest varit där på hösten och vintern, då är det rätt dött.
Finne i armhålan ledde till blodförgiftningDr House hade ju något fall där en kvinna dog pga bakterier som kommit in i kroppen via ett litet skavsår av BH-spännet Nu vet jag att det är naturligtvis skruvat pga TV med det var verkligen kusligt och kändes som att det faktiskt skulle kunna hända.
Men nu får ni ju ge er Vem ignorerar inte små sår liksom? Det är typ den enda jag görFinne i armhålan ledde till blodförgiftning
Verkligt fall i Norge
Nya filmen?Krupit ner i sängen redan och ser om Downton Abbey en tredje gång
Tänt ett par ljus till och med.
Började om på säsong 1 avsnitt 1Nya filmen?
Jaha! Ja början är nästan bäst Trodde det kanske gick att se den nya filmen om södra Frankrike hemma redan på nåt vis.Började om på säsong 1 avsnitt 1
(Rimligt när jag hade hälften av säsong 6 kvar innan )
Men det är alltid mysigt att ha igång som sällskap.
Stam på åringen?Varit och hälsat på min fina fina 1 åring Att hon kände igen matte? Ja det ska klias och klappas. Och fika åt det tvåbenta tog vid med också såklart! Travtränare är fika sugna typer har jag märkt genom åren
Sen avmaskat min Trule man. Han höll på att få en chock när han insåg att det inte var bara en spruta han skulle få Men han var snäll och slicka i sig det mesta utan större bekymmer och matte var förlåten efter han fick betfiber mash till efterrätt.
Nu ska han vila ett par dagar och matte ska iväg.
Nu en liten paus innan jag packar klart och ställer i ordning allt inför morgondagen
E: Pojke Kronos ue:Super photo kosmosStam på åringen?
Ok. Valde du hingst själv?E: Pojke Kronos ue:Super photo kosmos