Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt middag tidigare- hamburgarkött och ett stekt ägg. Med två gulor till och med! Dags att äta igen, ibland är jag rätt trött på att dygnet är så jäkla inrutat!!!!

Tittar på Tredje Skiftet och har roat hunden, han är trots allt mycket lättlärd, när han vill så han har lärt sig massor egentligen!
 
Lagt mig för att sova. Men har typ ingen lust, är rastlös men orkar inte göra något. Känns lite konstigt, vet inte riktigt vad jag känner. Tänker på mitt jobb och hur mycket jag faktiskt tycker om det nu. Tänker på att jag inte vill bli sjuk (är typ ständigt orolig för att bli förkyld), speciellt nu när jag är själv på mitt ”team”. Har varit kul att sköta det själv de här veckorna som varit!

Kommer sakna kollegan som går på semester. Skulle väl inte säga att jag har en ”crush” direkt, men vissa människor är bara fina och gör att det känns lite extra i hjärtat… Många såna tankar den här veckan.

Och på ett lite mindre djupt plan så blir jag så varm under täcket men tar jag av det fryser jag! Kanske ett ämne mer för ”stör mig”-tråden dock :rofl:
 
Varit och hälsat på min fina fina 1 åring ❤️🥰 Att hon kände igen matte? Ja det ska klias och klappas. Och fika åt det tvåbenta tog vid med också såklart! Travtränare är fika sugna typer har jag märkt genom åren 😆
Sen avmaskat min Trule man. Han höll på att få en chock när han insåg att det inte var bara en spruta han skulle få 😂 Men han var snäll och slicka i sig det mesta utan större bekymmer och matte var förlåten efter han fick betfiber mash till efterrätt.
Nu ska han vila ett par dagar och matte ska iväg.

Nu en liten paus innan jag packar klart och ställer i ordning allt inför morgondagen 🥳
Stam på åringen?
 
Fick syn på en kamera jag verkligen vill ha, begagnad och till ett riktigt bra pris. Fortfarande dyr dock, såklart (eftersom jag suktar efter kameror släppta för att passa professionella sportfotografer). MEN så började jag kolla upp saker och ting, och insåg att min nuvarande kamera är betydligt mindre använd än jag räknat med och kartong, manualer m.m. finns kvar, den är m.a.o. värd mer än vad jag trott. Sååå eventuellt, med en del tur, så kan jag ha råd med ett byte trots allt :cautious: Vågar dock inte hoppas för mycket.
 
Lillkissen ser nöjd ut att vara nära oss; upplever att han är lite mer pipig och suktar efter sällskap nu när honkatten verkar ha dragit iväg en sväng som hänt tidigare om somrarna...Han är mycket social (både norsk skogkatt och maine coon ska ju vara mycket sällskapliga) och ska verkligen vara med överallt och tydligen gillar maine coons vatten; märks på honom då han redan varit i badbaljan och "plaskat" I det som står på botten- något honkatten aldrig skulle få för sig 😅.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp