Är imponerad över hur Linda Heed lyckades sitta kvar efter vattnet, måste ha klister i rumpan ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nyss ätit mat och tittar nu på hoppningen från Falsterbo med dotternDags att äta nåt lite mer matigt nu, blir räkmacka
Tänkte om man skulle gå ut sen men vädret är väldigt lynnigt idag
Hjärnan fortsätter spinna idag.
Jag tänker att man kanske kan ta det på avbetalningVerkar väldigt kul men det måste räknas som en exklusiv leksak
Det hade jag absolut gjort om jag kunnat!Avliva den. Hellre än att den lider tänker jag. Om skadorna ändå verkar så pass allvarliga
Jo, fast det låt ju mindre bra att hon sa sedan i intervjun att hon inte mindes mycket av resten av rundan pga smällen hon fick i pannan....Är imponerad över hur Linda Heed lyckades sitta kvar efter vattnet, måste ha klister i rumpan ^^
Verkligen!!Jo, fast det låt ju mindre bra att hon sa sedan i intervjun att hon inte mindes mycket av resten av rundan pga smällen hon fick i pannan....
Jag tänker att man kanske kan ta det på avbetalning
Sen ställer jag det hemma, annonserar om det som "en kul helggrej för hela familjen" och tar inträde
Åkte förresten igenom @mandas byHar varit och tittat på stenar. @athena_arabians
Igår red väl engelsmän i laghoppningen vad jag minns?Varför är det inga engelsmän eller irländare i Falsterbo?