Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
God pastasallad, även om min kära lillebror glömt bort att säga att nya gf är vegetarian :banghead: och att jag glömde oliverna i pastasalladen. Hon är iaf jättetrevlig. Lite blyg men har två katter och han är så lycklig att det skiner om honom :love:

Lillebror har haft några riktigt tuffa år så det här är extra härligt. Han har dessutom kommit in på en jättebra utbildning, så liver pekar uppåt på alla fronter.

Edit: och det är fint och rent hemma. Nu ska jag bara försöka bibehålla det.
 
B66AA24F-F5B4-4F8C-9B23-C9E95C1BFBFA.webp

Hektisk dag idag i soffan framför tv:n. Alla i familjen har varit lika spänstiga. Som urvridna disktrasor typ. 😅
 
Mindre regn idag och vi hann med att både grilla och äta ute innan första skuren kom strax före nio. Innan dess hann jag även med en timmes promenad vilket var vad som krävdes för att nå målet 10 000. Blir inte så många annars när vi bara varit i stugan och på släktbesök.
 
:rofl::rofl: De två första meningarna krockar lite..... :rofl::rofl:


Bästa e-postägare,

Vänligen bekräfta att du äger din e-post. Den valdes slumpmässigt ut efter en elektronisk spinnbolldragning för att ta emot en donation på $1 700 000,00 USD från Monica Roxanne Pereira Foundation. Skicka ett bekräftelsemail till monicaroxannfoundation@aol.com <mailto:monicaroxannfoundation@aol.com> för mer information.

Monica Roxanne Pereira.

Grundare;
Monica Roxanne Pereira Foundation
 
Jag har slutat putsa fönster. Jag har hittat en kille som tar mina 16(?) tvåglasfönster med spröjs för 800 kr efter Rut! Finns inte en chans att jag gör det själv så länge han finns :laugh:
har en firma som tar mina 26 fönster varav de flesta från golv till tak, kostar inte ens 250 kr efter Rut. Dock bara utsidan för inomhus klarar jag själv.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp