Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har så jag kan äta imorgon med.
Skönt det.
Jag tycker planerandet av maten är det roliga.
Inte lika roligt att laga.
Jag blir hungrig när jag tänker på hur gott det blir ju och sen otålig över att jag faktiskt måste laga maten först.
 
Läser i lokaltidningen om hur svårt det är för SD att värva kvinnor och utrikesfödda. Jag undrar varför....?
1657987602143.webp
 
Skrivbordet på plats, så nöjd med mig själv! Hör exets röst i huvudet ibland ”Hur fick du upp det där då?” JAG GJORDE DET SJÄLV!! 💪
Visa bifogad fil 95363
Bra gjort!!
Jag har två stora Malm-byråer med fyra lådor vardera, som jag monterat ihop helt själv. Fattar inte hur jag klarade det. Grejen är att man inte ska stressa, tror jag gjorde det under 1-2 veckors tid, lite åt gången.
Har även monterat en Klippan-soffa och trätt på klädseln helt själv. Fattar inte hur jag klarade det heller.
 
Borde gå en promenad till. Men benet värker rätt ordentligt så kanske inte ändå. Det kommer inte bli någon trevlig promenad i så fall..
 
Kan inte bestämma mig för vad för slags grindskylt jag ska köpa. Vill ha en traditionell engelsk cottage-y skylt som avskräcker besökare man inte vill ha och bjuder in de man vill ha, plus skryter om ens hundar lite i största allmänhet :D Har flera alternativ jag velar mellan men problemet är att de är fina allihop.

Lösningen kanske är att bygga fler grindar?
 
Jobbar. Idag lite mycket att hålla reda på då jag jobbar för 2, eller ja 3 egentligen om man ska hårddra det. 😅
Tur mycket går på rutin efter alla år så händer inget oförutsett så ska det nog vara lugnt. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp