Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad gott dÄ!
Lever ett mycket oanstÀndigt studentlivMen vad gott dÄ!
Gott det ser ut! Fin tallrik! Och det ser ut som om vi har likadana bestick, fast jag har bara en kniv och tvÄ sÄdana gafflar
Tack!Gott det ser ut! Fin tallrik! Och det ser ut som om vi har likadana bestick, fast jag har bara en kniv och tvÄ sÄdana gafflar
Recept?Gud vilken god wok jag gjorde.
attans vad jag Ă€r bra pĂ„ att laga matâŠ
Och det stÄr jag för
Ăr det ens lagligt? Dax att prata med chefen och sĂ€ga att frĂ„n 1 augusti gĂ„r jag hem nĂ€r mitt pass Ă€r slut. Snacka om att utnyttja folk. Att han inte söker annat jobb.Meh.. min kĂ€re make ska jobba inatt ocksĂ„. Han började halv tio i morse och jobbar till tvĂ„ imorgon. Sen gĂ„r han pĂ„ igen kl 22.30. JĂ€kla jobb till att sakna folk..
Tryffel serinte mycket ut för vÀrlden men Àr himmelsk godt. Smaka vet jag!Det blev ingen knÀckemacka. Vi Ät stek i kvÀll, sÄ jag tog en skiva med svÄl, mycket gott. TÀnkte pÄ tryfflar som togs upp i May-serien, pasta med tryffel. Jag tror min stek Àr godare, Àven om jag aldrig Àtit tryffel. De sÄg inte goda ut
SÄ ledsamt. Beklagar.Inget vidare mess att fÄ en Lördag.
"Hej! Vi har varit inne till Gunilla nu och kommer att Äka in i kvÀll igen för att hon inte orkar lÀngre och dom dÄ stÀnger av henne!"
Det Àr alltsÄ min enda nu levande syster. FörÀldrar Àr sedan lÀnge döda.
Jag smakade nÄgra chips som smakade tryffel och parmesan, de var ingen höjdare och luktade mÀrkligt, sÄ jag vÄgade inte smaka fler och undviker numera allt med tryffelTryffel serinte mycket ut för vÀrlden men Àr himmelsk godt. Smaka vet jag!
Tycker det smakar jord och höst pÄ bÀsta tÀnkbara sÀtt Det Àr en varm och organisk och liksom bÀrnstensfÀrgad smak.Jag smakade nÄgra chips som smakade tryffel och parmesan, de var ingen höjdare och luktade mÀrkligt, sÄ jag vÄgade inte smaka fler och undviker numera allt med tryffel
Men vad smakar det egentligen? Alla sÀger ju att det Àr gott sÄ jag tÀnker att det kanske var kombinationen med ost som inte passade mina smaklökar?
Intressant beskrivning! UngefÀr som man beskriver vin juTycker det smakar jord och höst pÄ bÀsta tÀnkbara sÀtt Det Àr en varm och organisk och liksom bÀrnstensfÀrgad smak.
à h jag beklagar din förlustInget vidare mess att fÄ en Lördag.
"Hej! Vi har varit inne till Gunilla nu och kommer att Äka in i kvÀll igen för att hon inte orkar lÀngre och dom dÄ stÀnger av henne!"
Det Àr alltsÄ min enda nu levande syster. FörÀldrar Àr sedan lÀnge döda.
BÀrnstensfÀrgad smak..?Tycker det smakar jord och höst pÄ bÀsta tÀnkbara sÀtt Det Àr en varm och organisk och liksom bÀrnstensfÀrgad smak.