Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte bestämma mig för vad för slags grindskylt jag ska köpa. Vill ha en traditionell engelsk cottage-y skylt som avskräcker besökare man inte vill ha och bjuder in de man vill ha, plus skryter om ens hundar lite i största allmänhet Har flera alternativ jag velar mellan men problemet är att de är fina allihop.
Lösningen kanske är att bygga fler grindar?
Det blev ingen knäckemacka. Vi åt stek i kväll, så jag tog en skiva med svål, mycket gott. Tänkte på tryfflar som togs upp i May-serien, pasta med tryffel. Jag tror min stek är godare, även om jag aldrig ätit tryffel. De såg inte goda ut
Ja, fast inte alls fruktig eller sur. RundareIntressant beskrivning! Ungefär som man beskriver vin ju
Vad är Douglas... Fir...?Bilder pa skyltar? ... jag behover inspiration for en ny skylt hemma.
Tryffel kan hoja vilken matratt som helst. Tryffel i sig ar "umami" ... och har en udda, annorlunda, smak. Tillsammans med annan mat, permesan, spaghetti, French Fries ... och en hel massa annat ar det nagot att tacka Gudarna for.
/hastflicka som varit ute med en kompis och letat tryffel. Kompisen hittade flera sa jag fick ocksa da jag inte for mitt liv kan kanna igen en Douglas Fir som ar aldre an 30 ar.
Ja jag tycker smaker kan beskrivas i färger rätt ofta. Men man kan förstås fråga sig om det inte är rent associativt i vissa fallBärnstensfärgad smak..?
Jord får mig bara att tänka på dåligt tvättade grönsaker, jag har aldrig förstått när någon tyckt om den smaken
/tycker uppenbarligen inte om vin
Jag tycker Mac & Cheese med vit tryffelolja är fantastiskt gott. Eller tryffel till risotto!Vad är Douglas... Fir...?
Då kanske chips inte var rätt plattform för tryffeln, kanske ska satsa på något mer matigt då!
Bilder pa skyltar? ... jag behover inspiration for en ny skylt hemma.
Risotto lät ju gott att ha det till!Jag tycker Mac & Cheese med vit tryffelolja är fantastiskt gott. Eller tryffel till risotto!
Smakar grönsaker grönt?Ja jag tycker smaker kan beskrivas i färger rätt ofta. Men man kan förstås fråga sig om det inte är rent associativt i vissa fall
Jag behöver också prova på tryffel. Har läst tips om att det finns tryffelolja som man kan använda till pasta, jag är nyfiken på det!Vad är Douglas... Fir...?
Då kanske chips inte var rätt plattform för tryffeln, kanske ska satsa på något mer matigt då!
Vad är Douglas... Fir...?
Jag tycker Mac & Cheese med vit tryffelolja är fantastiskt gott. Eller tryffel till risotto!
Tryffel serinte mycket ut för världen men är himmelsk godt. Smaka vet jag!
Jag tycker Mac & Cheese med vit tryffelolja är fantastiskt gott. Eller tryffel till risotto!
Nej, det kan omöjligt vara lagligt. Nog för att omsorgen har lite egna regler men det är helt sjukt hur de utnyttjar att han inte kan säga nej. Han trivs med jobbet och kollegorna men han måste verkligen säga nej. Och kräva en högre lön.Är det ens lagligt? Dax att prata med chefen och säga att från 1 augusti går jag hem när mitt pass är slut. Snacka om att utnyttja folk. Att han inte söker annat jobb.