Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här vaknade jag i morse!
Han borde ta en diskussion med arbetsgivaren i vilket fall som helst angående rimligheten i att jobba så mycket som han gör. Jag antar att han är med i facket, annars kan det nog vara bra att gå med!Jaha, han kommer inte hem förrän imorgon... Han ska allvarligt jobba från lördag morgon till måndag eftermiddag Han förtjänar en rejäl löneförhöjning...
Han borde ta en diskussion med arbetsgivaren i vilket fall som helst angående rimligheten i att jobba så mycket som han gör. Jag antar att han är med i facket, annars kan det nog vara bra att gå med!
Försöker skriva en matlista i mitt halvvakna tillstånd, går sådär…
Telefonen ville skriva ”halvgalna” såLäste "halvnakna" och tänkte att det är väl inga problem
Telefonen ville skriva ”halvgalna” så
Absolut, men det är lite lättare att få tag i… och ha råd medTryffel olja smakar inte direkt som tryffel ... Det ar som att saga att torkade tomater smakar som farska tomater. Man kan kanna igen en "grundsmak" ... men det ar en varld av skillnad.
Ja, var du inte vaken nyss?Jag är vaken, jag är vaken… varför är jag vaken?!
Nej, då sov jagJa, var du inte vaken nyss?
Haha nej det tycker jag inte. Har du hört talas om synestesi någon gång? Om du är nördigt lagd kanske det är en rolig sak att kolla upp. Det handlar iaf om kopplingar mellan sinnesintryck t.ex. att en smak har en färg. Men om man inte upplever världen så kanske den sortens beskrivningar mest känns som nonsens och inte tillför någon information allsSmakar grönsaker grönt?
Eller paprikor, de finns ju ofta i tre olika färger och det är känt att de smakar olika. Smakar de då sina färger?
Fast jag menade innan dess. Då du var vakenNej, då sov jag
I natt ja! Ja, jisses…Fast jag menade innan dess. Då du var vaken