Full fart första fem timmarna! Nu hoppas jag kunna sitta ner en stund. Behöver komma ifatt med en del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akta bara så du inte somnar när du sätter dig ner.Full fart första fem timmarna! Nu hoppas jag kunna sitta ner en stund. Behöver komma ifatt med en del.
Go' Ferie!Bilen packad, matsäcken står i kylen, kaffebryggaren är laddad och klockan ringer tio över 5 imorgon bitti. Nu börjar semestern på riktigt.
Jag tog HBO Max ½ priset resten av livet. 44,50 /mån såhär långt. Hyggligt deal
Eftersom man bara får äta chips på kväll före ledig dag enligt @LadyCovergirl - så äter jag chips nu
Säger eventuellt hejdå nu
Mums! Gott allt, även det du inte uppskattar koldskål äter vi väldigt ofta! Synd att Kärnemelk inte går att få tag på i Sverige, för det gillar jag absolut! Och medister, fattar inte varför det inte är en grej i Sverige, det är ju jättegott, falukorv släng dig i väggen liksom! Till och med mina kräsna barn tycker om det!Kærnemelk og Koldskål var två av de saker jag aldrig lärde mig uppskatta i Danmark. Men serverar du epleflesk. Brennande kärlighet och Tilslörte bondepiger så kommer jag löbende.
Akta bara så du inte somnar när du sätter dig ner.
gäller det tonåriga studenter ala gymnasiet också?
Jag har inte läst ikapp. Är allt ok?Säger eventuellt hejdå nu
@dobbis
Nu ska vi inte vara sådana. Klart unghästen kan bo inne!
Dessvärre har jag fortfarande inte fått isär den jäkla dosan ()
Medister har vi i Norge också, jättegodt. Köper ofta.Mums! Gott allt, även det du inte uppskattar koldskål äter vi väldigt ofta! Synd att Kärnemelk inte går att få tag på i Sverige, för det gillar jag absolut! Och medister, fattar inte varför det inte är en grej i Sverige, det är ju jättegott, falukorv släng dig i väggen liksom! Till och med mina kräsna barn tycker om det!