Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen katastrof! Såg typ dock bara ett avsnitt, knapptNu har jag plöjt första säsongen av Lyckoviken och satan vad dålig den var. Blev ändå nyfiken på vem som mördat alla så kollade sista avsnittet på säsong 4 men fick bara veta att den fortfarande sög och inget mer. Kan nån snälla avslöja under en spoilerrubrik vem som mördat allihopa? Jag tycker att jag investerat tillräckligt med tid för att få veta!
Jag tog HBO Max ½ priset resten av livet. 44,50 /mån såhär långt. Hyggligt dealJag är alldeles för generös mot mig själv Men de som erbjöd ”9kr/mån om du stannar ett tag till” tog jag och så kom jag ihåg att Spotify kostar 65kr för studenter istf 109 så jag fixade det
Nu har jag plöjt första säsongen av Lyckoviken och satan vad dålig den var. Blev ändå nyfiken på vem som mördat alla så kollade sista avsnittet på säsong 4 men fick bara veta att den fortfarande sög och inget mer. Kan nån snälla avslöja under en spoilerrubrik vem som mördat allihopa? Jag tycker att jag investerat tillräckligt med tid för att få veta!
Det är avsatt minst tre veckor för häckar. Vi är halvvägs in i tredje veckan men det lär bli en till sen skulle jag tro. Sen i sensommar/höst så är det nästa omgång då buxbom och cypress klipps.Det låter som ett evighetsgöra!
Men det är så fint på kyrkogårdar när häckarna är välskötta och klippta
Jag provade inlagd strömming på knäckebröd och Prosecco i brist på bättre alternativ. Det fungerade men inte mer.Det var inte helt fel faktiskt! Gifte sig sätt bra
Tattinger och matje! Ska kanske sälja in detta koncept till ngn fancy krog
Här är lagen man får äta chips alla dagar...Eftersom man bara får äta chips på kväll före ledig dag enligt @LadyCovergirl - så äter jag chips nu
På dagar som slutar på -g.Här är lagen man får äta chips alla dagar...
Kærnemelk og Koldskål var två av de saker jag aldrig lärde mig uppskatta i Danmark. Men serverar du epleflesk. Brennande kärlighet och Tilslörte bondepiger så kommer jag löbende.Jag fick för mig att stoppa maten i frysen, så föreslog E att man ju kan frysa in i luncher till mig. Så det gjorde jag.
Sky-burkarna är inte bara bra till skyn som kommer i, utan till en himla massa annat, som här middagarna! 6 luncher för lata dagar! Frågan är, var är resten av mina burkar?? Nåja, tur E snart ska till Danmark igen för att köpa mer sky! Och rågbullar. Och kärnemelk. Och koldskål. Och...
Visa bifogad fil 95108
Central A/C is a blessing. 80F is mine set to (yep friends think it's too darn hot) but hey, you're in my home keep your own on 70F. My place, my rules.Fast egentligen ar det sedan gammalt att det att det ska borja regna mellan 2 och 4. Och om det haller pa mer an 20 minuter kan man fa en rain check pa golfklubben om man betalat och inte kunnat spela rundan klar ... for da kan det ta hur lange som helst innan det ar over.
(Det ar darifran uttrycket rainchek kommer ifran)
Precis! Sjalvklart maste man kunna duscha nar man vill och behover. Det ingar formodligen i de manskliga rattigheterna.
/hastflicka som just nu ar i Florida och ar ute med tva hundar i 35*C och 100% luftfuktighet och ofta duschar mer an 3-4 ganger o dagen/