Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte gjort mycket alls idag (/igår). Liade ner lite träd som försöker invadera gräsmattan och klippte håret nyss. Väldigt praktiskt att kunna göra det själv helt spontant med bara spegel och sax (har aldrig varit hos någon frisör). Har nog ganska förlåtande hår, syns inte om det är lite ojämnt :)

Fluffkaktusen är för övrigt omplanterad, tog vinterfodrade arbetshandskar i något läderliknande material. Tror den kommer trivas bättre där :)
 
Letar stödboende åt en person. Ibland känner jag att jag är i ”fel ände av pengarna” 😳💰💸

Men nu ska jag ta mig ur sängen. Gårdagens huvudvärk har inte släppt och riskerar att bli värre idag pga vi ska diskutera ett knepigt ärende med hela gruppen. Det är mitt favoritsätt att jobba på men även ansträngande.

Sen middag ute med två kollegor 🥳
 
Drömt massor. Inte direkt mardrömmar men slitigt ändå.
Ventilationen har låtit mkt trots att jag har kudde och handduk för. Så störande.
Äter frukost och gruvar mig som vanligt för joggingrundan. Kanske borde lägga ner.
Halva semestern har gått. Trots att jag inte skulle vilja byta jobb så går alltid semestern för fort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp