athena_arabians
Trådstartare
Jag tog HBO Max ½ priset resten av livet. 44,50 /mån såhär långt. Hyggligt deal
Jag gjorde likadant. Väldigt nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog HBO Max ½ priset resten av livet. 44,50 /mån såhär långt. Hyggligt deal
Jag har varit här en vecka nu och har helt tagit över verandan som numera är ateljé. När man går förbi utanför och sneglar in möts man av denna vy
Brorsan kommer på lördag. Funderar på om han tycker denna idé är fullt lika bra som mig
Visa bifogad fil 95086
Tror iofs att jag ev har större problem, relaterat till vinkällaren
Trodde jag mådde bra, men nej, väntar i ambulansen min kompis tvingade mig ringa. Får se hur det slutar. Fan.
Tills du byter kort och glömmer att byta hos HBO, då är de snabba att avsluta ditt konto!Jag tog HBO Max ½ priset resten av livet. 44,50 /mån såhär långt. Hyggligt deal
Japp... Det är ju potatis...På dagar som slutar på -g.
medicinsk potatis.Japp... Det är ju potatis...
Tills du byter kort och glömmer att byta hos HBO, då är de snabba att avsluta ditt konto!
Jag överlevde.Hur går det?
Jag överlevde.
Pratat med min underbara psykolog nu också som ska försöka hjälpa mig slippa tvångsvård. Vill bara hen och fortsätta mitt liv nu.
Är det hos er det ska bli SNÖ (ja, i alla fall enligt aftonbladets katastrofrubriker... ) ?!?!Visa bifogad fil 95115
Mjukstart på dagen
Ska tydligen bli misärväder, så jag funderar på om jag ska täcka iaf tomaterna, gurkan och den lille melonen med väv
Skönt att höra ! Hoppas att allt går bra...Jag överlevde.
Pratat med min underbara psykolog nu också som ska försöka hjälpa mig slippa tvångsvård. Vill bara hen och fortsätta mitt liv nu.
Åh, så skönt att se dig!Jag överlevde.
Det vet jag inte men se inlägg längre fram i trådenVad har hänt?
Jag överlevde.