Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit här en vecka nu och har helt tagit över verandan som numera är ateljé. När man går förbi utanför och sneglar in möts man av denna vy 😆
Brorsan kommer på lördag. Funderar på om han tycker denna idé är fullt lika bra som mig :angel:

Visa bifogad fil 95086


Tror iofs att jag ev har större problem, relaterat till vinkällaren 😅

Har du fått fler SMS eller har han gett upp? :angel:
 
Dricker kaffe ute medan roboten arbetar inne 🙃 Bra arbetsfördelning tycker jag! Ska till stallet senare och fixa markservicen så hussen kan köra hö i lugn och ro. Det tar sig det hade ca 400 bal att klämma in på logen igår 😊 Trule behöver inte gå hungrig i vinter.
 
20220713_093027.webp


Mjukstart på dagen :up:

Ska tydligen bli misärväder, så jag funderar på om jag ska täcka iaf tomaterna, gurkan och den lille melonen med väv 🤔
 
Min stora frukost blev att rulla ur sängen, på med ridkläder och köpa proteinshake och risifrutti på vägen.
Lägger över min pepp på god lunch istället, har tryffelburrata hemma :love:

Nu på väg till guldhästen. Överväger lugnare barbackaritt, vi var ändå ute i 1.5 timmar igår med ganska mycket galopp.
Hon ser spöken överallt just nu så kan bli bra balansträning 😅
 
Morgonens kraftansträngning blev bandagebyte, göra i ordning sjukhagen till lillponny. (vatten, göra mig av med brännässlor a och ställa upp "skuggskyddet).
Ringer vc om hur man får läkarintyg för covid.
Johopp måste göra pcr-test, trots att det står att i vår region behöver inte allmänhet testas.
Förstår på ett sätt, men nästa kraftansträngning blev att åka och hämta, göra i bilen och lämna in...

Nåväl. Nu får jag väl svart på vitt att det är samma version som medryttaren har 😊.
Tidigare har jag ju bara gjort ett antigentest.

Men ponnyn är ute och mår bra 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp