R
Raderad medlem 68338
Har du fått fler SMS eller har han gett upp?
Tror han har gett upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått fler SMS eller har han gett upp?
Åh, så sötaKlappar får! Hittade tre kelsjuka baggar som ville bli kliade runt sina horn.
Visa bifogad fil 95047
Åh vad kul! Hör av dig om det blir av och du har lust att ses på ett glas vin/fika/annatJag sitter och funderar pa en spontanresa till Glasgow, sa vi kanske kan byta lokala tips?
Bada åt mig tack!Dagens frukost bild. Fortfarande varmt och skönt men disigt och mycket insekter. Förmiddagen har ägnats åt att röja lite på tomten samt att såga upp två plankor som flutit iland till en bro över ett dike. Nu fattas bara spik så att jag kan sätta ihop den. Ska väl snart åka upp pch handla. Ska nog bada först. Kylskåpet verkar äntligen förstått att det inte ska slockna hela tiden.Visa bifogad fil 95121
Försök sluta med det. Du är BRA! Det var ju tack vare dig jag ens kunde sova häromnatten .Jag är pmsig och ett känslomässigt vrak. Tar ALLT som negativt och att det är mitt fel
Tänk vad olika det är, efter värmeböljan frös jag som sjutton. Min kropp vande sig snabbt vid värmen.Glad åt att det inte är så varmt iaf.Visa bifogad fil 95127