Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klappar får! :D Hittade tre kelsjuka baggar som ville bli kliade runt sina horn. :love:
PhotoCollage_1657573419908.jpg
 
Dagens frukost bild. Fortfarande varmt och skönt men disigt och mycket insekter. Förmiddagen har ägnats åt att röja lite på tomten samt att såga upp två plankor som flutit iland till en bro över ett dike. Nu fattas bara spik så att jag kan sätta ihop den. Ska väl snart åka upp pch handla. Ska nog bada först. Kylskåpet verkar äntligen förstått att det inte ska slockna hela tiden.
20220713_095634.webp
 
Dagens frukost bild. Fortfarande varmt och skönt men disigt och mycket insekter. Förmiddagen har ägnats åt att röja lite på tomten samt att såga upp två plankor som flutit iland till en bro över ett dike. Nu fattas bara spik så att jag kan sätta ihop den. Ska väl snart åka upp pch handla. Ska nog bada först. Kylskåpet verkar äntligen förstått att det inte ska slockna hela tiden.Visa bifogad fil 95121
Bada åt mig tack!
Svettigt här hemma. La mig nu i sovrummet med AC på...
 
Fick hoppa in efter att en kollega sitter fast någonstans i nordnorge/arktis och bokat SAS. Ingenting hände öht. Nu tror jag att jag ska poppa popcorn och fortsätta argumentera med någon på ett annat forum som envist hävdar att bara fotboll och ishockey är riktiga sporter. Alla hästsporter, inkl galopp och trav, är ett hobby intresse som inte kräver talang och färdigheter :banghead: Längdskidåkning räknas inte eftersom ingen tittar på den.
 
Jag varvar mitt bukesurfande med att scrolla mig igenom "Kvinnornas opinionsyttring för politisk rösträtt och valbarhet". Stockholms stad och län. Det är alltså 700 sidor av kvinnors namnunderskrifter från 1914. Jag letar efter en specifik person. Mycket osäkert om jag kommer att hitta henne dock.... Just nu på ca sidan 450.... :nailbiting: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp