Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja helt fantastiskt 😍!
På Ibiza en ganska lugn del av ön. Mycket god mat, massor av bad en hel del sevärdheter, mycket skratt och lite fest helt enkelt den perfekta semestern :D
Imorgon har vi bokat hyrbil för att se lite mer av ön :)
Låter ju kanon! Har aldrig varit där faktiskt. Efter Covid har vi inte rest något och jag skulle snudd på döda för att se en palm och hav. 😅
Ha det så himla gott!
 
Har jobbat färdigt för dagen och är verkligen så Otroligt trött! Jag pendlar mellan att ta en powernap och ställa klockan så att (O)djuren får komma ut senare eller att helt enkelt tvinga mig ut nu och få det gjort. Somnar jag på en stubbe är det ju inte hela världen. 😅 :sleep:
 
Hemma igen från vår lilla vandringssemester! Beställde hem pizza och vitlöksbröd och milkshake och göttar oss i diverse soffor och sängar och tittar på filmen Wild med Reese Witherspoon. Den är jättebra så här långt! Nästan som en klättringsdokumentär 😊
Ååååh, vad gott! Milkshake har jag nog inte druckit på flera år. 🤤
/Prokrastineringens mästarinna som borde lämna Buke
 
78 mil senare är vi framme i Marsfjäll. (Ping @kamomillo)

Jag körde 55 mil innan sambon bytte av. Han körde 25 minuter innan han deklarerade att han var trött och att jag var tvungen att köra. :laugh:

4FCFC171-7853-4259-910A-A26C25E0110E.jpeg
 
Jag har inte ont i huvudet eftersom jag inte ska tvätta idag :D

Däremot har jag städat bort min bs mätare och hittar inte saxen jag ska klippa lådor för att stänga ute katten från mina hårddiskar. Saxen låg på ett speciellt ställe, nu ligger den inte kvar. Ärligt, jag ska sluta städa nu. Uppenbarligen ska jag leva i kaos och katastrof där det behövs hazmat...
 
Vad fan!? Jag skulle köpa en säng på Jysk. Var inne där och de hade inte just den modellen som jag provade och valde hemma. Men de skulle ta hem den åt mig och jag betalade. Så jag har ju liksom köpt varan. Som var på rea då.
Det var den 19:e förra månaden. NU ikväll ringer de och säger att den sängen utgått ur sortimentet.
Kom de på det nu liksom. Nästan en månad senare. När det inte är rea hos dem i den eller någon annan av deras butiker som jag kunde åkt till om jag vetat att jag inte skulle få sängen jag köpt och betalat för.
Han erbjöd mig att köpa visnings-exet. Men det var väl liksom inte riktigt planen..
Jag brukar sällan gnälla på service, byta saker etc. Men nu har jag sovit en månad i en skitsäng och haft så satans ont. Och så kunde jag sluppit det. Plus att jag ju kommer få betala ett gäng tusenlappar till pga deras slapphet.:devil:
 
Vi är i Funäsdalen, vi visste att en bekant är i Ljungdalen. Vi åker på utflykt eftersom det åskar och regnade, åker förbi butiken i Ljungdalen och vem står på parkeringen? 😂
Så nu har maken och dotterns pojkvän bestämt träff med bekantingen i morgon för fiske i Ljungdalen:) Jag och dottern och ev sonen hittar på något annat. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp