Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja helt fantastiskt !Vad härligt! Var är du?
Synnerligen besvärligt att vakna med en rejäl huvudvärk Hoppas att det går över för annars blir det en lååång natt.
Låter ju kanon! Har aldrig varit där faktiskt. Efter Covid har vi inte rest något och jag skulle snudd på döda för att se en palm och hav.Ja helt fantastiskt !
På Ibiza en ganska lugn del av ön. Mycket god mat, massor av bad en hel del sevärdheter, mycket skratt och lite fest helt enkelt den perfekta semestern
Imorgon har vi bokat hyrbil för att se lite mer av ön
Samma här! Vet att det kommer från nacken, till stor del iaf. Haft det sedan i måndags. Imorgon kommer äntligen sambon hem och kan fixa mig. Har sällan längtat så efter honom.Synnerligen besvärligt att vakna med en rejäl huvudvärk Hoppas att det går över för annars blir det en lååång natt.
Ååååh, vad gott! Milkshake har jag nog inte druckit på flera år.Hemma igen från vår lilla vandringssemester! Beställde hem pizza och vitlöksbröd och milkshake och göttar oss i diverse soffor och sängar och tittar på filmen Wild med Reese Witherspoon. Den är jättebra så här långt! Nästan som en klättringsdokumentär
Vad är ni på för äventyr?Och NU ska jag ta ut hundarna for morgon promenad ... lite sent da vi inte helt bytt fran Oregons tidszone ... 3 timmars skillnad.
Då får jag byta dator och tv först. Min iphone används inte för sånt.Tills du byter kort och glömmer att byta hos HBO, då är de snabba att avsluta ditt konto!
FloridaVad är ni på för äventyr?
Samma här.. Hoppas jag får behålla strömmen nu. Brukar ibland kunna bli lite problem med det här vid åska.