Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också tänkt att jag ville köpa nåt för att peppa en kollega som har det lite tufft, önska glad semester och göra henne lite glad. Har nu köpt en jättefin liten presentpåse och blev riktigt nöjd.

Sen kom ångesten om att det kommer bli helt awkward och fel och att hela grejen är dum! Tack hjärnan. Verkligen. Tack!
Tycker det låter snällt!
Awkward för dig kan vara fint för någon annan. Typ. 😅
 
Mår bättre nu när jag tar brufen och Alvedon 2 ggr per dag.
Inte på g att springa nåt än, men kan välja att ta trappan oftare nu.
Det som bromsar nu är tån jag drämde i tvbänken och som en vecka senare är fortfarande blåsvart och jag har enormt blåmärke ovanpå foten
 
avläsaren är spårlöst försvunnen, tack alla gudar att jag har en i reserv så det är bara fem dagar kvar innan jag kan använda den. Tills dess så får mobilen duga. Jaja. Hittade en skruvmejsel jag trodde var borta så jag köpte en ny, undrar om Classe tar tillbaka den nya? Måste kolla hur lång tid det var sedan jag köpte den. Har klistrat fast kartonger kring datorn så en viss liten brun dam inte kan ta sig in och käka på kablar. Rengjort toa och handfat och ska nu sätta upp hyllan som trillade ner. Får se hur mycket mer det blir, jo, ska kanske skura skrivbordet som är riktigt icky.
Clas Ohlson? De har 365 dagars öppet köp. Fast jag vet inte om det bara gäller oöppnad förpackning.
 
Ätit middag och efterrätt dagen till ära 🤤 Kom två rejäla regnskurar på eftermiddagen så slipper vattna ute idag. Just nu dricker jag kaffe och tittar en stund på tvn, har hunnit med en hel del idag.
Borde dock börja rota i garderoben efter något att ha på mig på Lördag 😂🙈
 
Blev en kort AW idag. Storm och måsar. Kollega kommer få en liten surprise imorgon. 🙃
302967FC-E1E0-4D3F-BFB9-BAAA8AB29AE3.webp
 
Har också tänkt att jag ville köpa nåt för att peppa en kollega som har det lite tufft, önska glad semester och göra henne lite glad. Har nu köpt en jättefin liten presentpåse och blev riktigt nöjd.

Sen kom ångesten om att det kommer bli helt awkward och fel och att hela grejen är dum! Tack hjärnan. Verkligen. Tack!
Omtanke är aldrig fel! 💝
 
😅 Jag ska ta en roadtrip till systembolaget på fredag. Han kommer alltså på lördag 😆
Tyvärr lär väl rätt mkt vara beställningsvara men jag kan vrida flaskorna lite så att det ser bra ut. Men ja risken finns att det blir ngt stelt. MEN jag ska förbereda en trerätters för att blidka honom.
Och kanske en tavla som present.... :D ? (Då hade i alla fall jag blivit glad och kunnat förlåta det mesta :) !)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp