Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fint ska det vara 😁😁😁😁

Vi hade en tant på hemtjänsten på östermalm som alltid tog en näve med piller (div starka grejer, även typ sobril och morfin) med ett drickglas whiskey varje morgon det första hon gjorde. Hon vägde även ca 30 kilo :D Blev över 100 år. Inga konstigheter! :rofl: Dvs din tablett är nog chill att ta med den mat du redan har i magen! :D
 
Vi hade en tant på hemtjänsten på östermalm som alltid tog en näve med piller (div starka grejer, även typ sobril och morfin) med ett drickglas whiskey varje morgon det första hon gjorde. Hon vägde även ca 30 kilo :D Blev över 100 år. Inga konstigheter! :rofl: Dvs din tablett är nog chill att ta med den mat du redan har i magen! :D
Och hade hon inte misskött sig på det viset hade hon kanske levt till 200....vem vet..... :D ??
 
avläsaren är spårlöst försvunnen, tack alla gudar att jag har en i reserv så det är bara fem dagar kvar innan jag kan använda den. Tills dess så får mobilen duga. Jaja. Hittade en skruvmejsel jag trodde var borta så jag köpte en ny, undrar om Classe tar tillbaka den nya? Måste kolla hur lång tid det var sedan jag köpte den. Har klistrat fast kartonger kring datorn så en viss liten brun dam inte kan ta sig in och käka på kablar. Rengjort toa och handfat och ska nu sätta upp hyllan som trillade ner. Får se hur mycket mer det blir, jo, ska kanske skura skrivbordet som är riktigt icky.
 
Har också tänkt att jag ville köpa nåt för att peppa en kollega som har det lite tufft, önska glad semester och göra henne lite glad. Har nu köpt en jättefin liten presentpåse och blev riktigt nöjd.

Sen kom ångesten om att det kommer bli helt awkward och fel och att hela grejen är dum! Tack hjärnan. Verkligen. Tack!
 
Vi hade en tant på hemtjänsten på östermalm som alltid tog en näve med piller (div starka grejer, även typ sobril och morfin) med ett drickglas whiskey varje morgon det första hon gjorde. Hon vägde även ca 30 kilo :D Blev över 100 år. Inga konstigheter! :rofl: Dvs din tablett är nog chill att ta med den mat du redan har i magen! :D
Drottningmodern drack tydligen en blandning av gin, martini och champagne och hon levde tills hon blev 101. Samma sak med Churchill men han drack konjak tror jag.
 
Har också tänkt att jag ville köpa nåt för att peppa en kollega som har det lite tufft, önska glad semester och göra henne lite glad. Har nu köpt en jättefin liten presentpåse och blev riktigt nöjd.

Sen kom ångesten om att det kommer bli helt awkward och fel och att hela grejen är dum! Tack hjärnan. Verkligen. Tack!
Åh, vad jag känner igen de där dumma tankarna.... :cautious:

Hon blir säkert JÄTTEGLAD över din present :) !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp