Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ätit blodpudding
Nu är jag väldigt mätt.
Insåg sen att jag ska ta nåt att äta till medicinen sen.
Men får bli nåt väldigt lätt
Fint ska det varaSköljde ner mina mediciner med champagne igår fm
Fint ska det vara
Jag bad dessutom om att få ett körsbär ovanpå vispet, extraÅåååh, vad gott! Milkshake har jag nog inte druckit på flera år.
/Prokrastineringens mästarinna som borde lämna Buke
Och hade hon inte misskött sig på det viset hade hon kanske levt till 200....vem vet..... ??Vi hade en tant på hemtjänsten på östermalm som alltid tog en näve med piller (div starka grejer, även typ sobril och morfin) med ett drickglas whiskey varje morgon det första hon gjorde. Hon vägde även ca 30 kilo Blev över 100 år. Inga konstigheter! Dvs din tablett är nog chill att ta med den mat du redan har i magen!
Och hade hon inte misskött sig på det viset hade hon kanske levt till 200....vem vet..... ??
Haha, verkligen. Ja, de verkade ju ha haft roligt i alla fall.....Eller så var det detta som höll henne vid liv så länge?
Hennes hushållerska var typ 85. Värsta järngänget! De hade sina invanda rutiner, dumt att ändra ett vinnande koncept!
Jag har hellre kul och lever till 85 än tråkigt och lever till 100!Haha, verkligen. Ja, de verkade ju ha haft roligt i alla fall.....
Haha, verkligen. Ja, de verkade ju ha haft roligt i alla fall.....
Kvalitet före kvantitet.Och hade hon inte misskött sig på det viset hade hon kanske levt till 200....vem vet..... ??
Ja det är det samma.Ar karnemelk som "buttermilk", vilket var Googles forslag? @Thomasine , du kanske kan svara pa det. (Buttermilk som ar en av de mest fantastiska "filmolk" sorter som finns i varlden.)
Drottningmodern drack tydligen en blandning av gin, martini och champagne och hon levde tills hon blev 101. Samma sak med Churchill men han drack konjak tror jag.Vi hade en tant på hemtjänsten på östermalm som alltid tog en näve med piller (div starka grejer, även typ sobril och morfin) med ett drickglas whiskey varje morgon det första hon gjorde. Hon vägde även ca 30 kilo Blev över 100 år. Inga konstigheter! Dvs din tablett är nog chill att ta med den mat du redan har i magen!
Godhet är aldrig konstigt eller fel!Har också tänkt att jag ville köpa nåt för att peppa en kollega som har det lite tufft, önska glad semester och göra henne lite glad. Har nu köpt en jättefin liten presentpåse och blev riktigt nöjd.
Sen kom ångesten om att det kommer bli helt awkward och fel och att hela grejen är dum! Tack hjärnan. Verkligen. Tack!
Åh, vad jag känner igen de där dumma tankarna....Har också tänkt att jag ville köpa nåt för att peppa en kollega som har det lite tufft, önska glad semester och göra henne lite glad. Har nu köpt en jättefin liten presentpåse och blev riktigt nöjd.
Sen kom ångesten om att det kommer bli helt awkward och fel och att hela grejen är dum! Tack hjärnan. Verkligen. Tack!