Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har aldrig gillat Pernilla Wahlgrens sång särskilt mycket. Men sprang på den här och här gör hon en ganska klockren insats. Roligt att lära sig nytt fast det är gammalt.

 
Ska ta en knäckemacka och kolla ett avsnitt av Tredje skiftet innan jag kryper till kojs. En lite jobbig dag på jobbet faktiskt, sådär lite lätt stressande. Kollegan går på semester på måndag, en annan kommer tillbaka. Vi är bara två på plats, vilket är för lite, men bara att bita i!
 
78 mil senare är vi framme i Marsfjäll. (Ping @kamomillo)

Jag körde 55 mil innan sambon bytte av. Han körde 25 minuter innan han deklarerade att han var trött och att jag var tvungen att köra. :laugh:

Visa bifogad fil 95145


Åh! Välkommen till mina trakter! Vägarna är usla, men naturen fantastisk! Var tar ni vägen sedan? Missa inte fatmomakke!!! Skriv om du funderar över något!

*Jenny*
 
Håller helt med….
Det finns massor med Cornelis-låtar jag gillar, svårt att välja bara en, men denna har jag lyssnat mycket på i sommar:

Och förstås, ett av barnen som skrattar återkommande här låter som min ena son när han var liten, och skrattade sådär hjärtligt som barn gör. Jag var 22 år gammal, min man 1,5 år äldre och sonen inte ens 1,5 ännu och när vi hörde låten en gång, riktigt hörde barnskratten så sa vi båda två i kör "Det låter som I när han skrattar!". Så häftigt hur det kan bli!

 
Jag hänger i soffan och är alldeles lycklig i hela kroppen efter ännu en kväll med snabba galopper över fälten med världens snällaste lilla Welshponny :heart Det var en väldig skillnad på honom idag jämfört med igår: igår krävdes det ganska mycket övertalning för att han skulle vilja springa men han kom igång efter ett tag. Idag hann vi knappt svänga in på fältet innan han galopperade på stället :D :love:
 
Har vattnat blommorna. Det är rätt fint ute. <3
1657748160297.png
 
Sitter och funderar på hur det tänkte med hotellet på lördag 🙈 Incheckning klockan fyra och bussen går 16.05. Kanske får ta bilen en då 🙃🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp