Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han däremot har gjort bättre.Har aldrig gillat Pernilla Wahlgrens sång särskilt mycket. Men sprang på den här och här gör hon en ganska klockren insats. Roligt att lära sig nytt fast det är gammalt.
Håller helt med….Han däremot har gjort bättre.
78 mil senare är vi framme i Marsfjäll. (Ping @kamomillo)
Jag körde 55 mil innan sambon bytte av. Han körde 25 minuter innan han deklarerade att han var trött och att jag var tvungen att köra.
Visa bifogad fil 95145
Det finns massor med Cornelis-låtar jag gillar, svårt att välja bara en, men denna har jag lyssnat mycket på i sommar:Håller helt med….
Jösses vad gott det lät! Jag får nog ta mig en ost & marmeladmacka jag medTe, (Fortnum & Mason Royal Blend) och polarbröd med Appenzeller och flädermermelad före sängen. Detta efter en "lat" dag.
Jag väntar också fisk imorgon!Städar akvarium innan sovdags
Hoppas på att mitt paket med Betta kommer I morgon
Hoppas den smakar lika godt som min!Jösses vad gott det lät! Jag får nog ta mig en ost & marmeladmacka jag med
Äsch, hör av dig till hotellet och tala om att du behöver checka in tidigare bara.Sitter och funderar på hur det tänkte med hotellet på lördag Incheckning klockan fyra och bussen går 16.05. Kanske får ta bilen en då
Jag ska måla ett porträtt av hans äldsta dotter i sommar är planen. Men oklart om han ska få det, beror lite på hur kan sköter sig
Jag har också ont i huvudet och ska jobba natt
Samma här! Vet att det kommer från nacken, till stor del iaf. Haft det sedan i måndags. Imorgon kommer äntligen sambon hem och kan fixa mig. Har sällan längtat så efter honom.