Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack och lov att jag bor på landet så jag kan gå ut ganska obehindrat i alla fall.Segt att vara hemma pga förkylningen
Ute är det varmt, igen
Det låter som ett evighetsgöra!Frukostrast. Vi klipper på med häckarna. Tack och lov så tror jag att vi tagit all hagtorn nu, det är bara måbär och liguster kvar.
Ska du grilla matjessill.... ??Underbart väder! Har tänt grillen och sitter ute i solen med ett glas champagne (rester från lunchen )
Ska du grilla matjessill.... ??
Jag har bestämt mig för ett antal abonnemang jag får ha, skaffar jag nån ny måste jag avsluta ett annat. Förut hade jag två, dvs spotify + nån tv/film med utökade det till tre under pandemin och det har fått vara kvar.Avslutar onödiga abonnemang. Gör det emellanåt och sen börjar jag om igen
Jag har bestämt mig för ett antal abonnemang jag får ha, skaffar jag nån ny måste jag avsluta ett annat. Förut hade jag två, dvs spotify + nån tv/film med utökade det till tre under pandemin och det har fått vara kvar.
Ja. Här blir det mest det nödvändigaTack och lov att jag bor på landet så jag kan gå ut ganska obehindrat i alla fall.
Men uttråkad ändå, orkar ju inte mer än det nödvändiga..
Åh! Jag vill ha en delicatoboll!Dricker te och äter vattenmelon och Delicatoboll.
gäller det tonåriga studenter ala gymnasiet också?Jag är alldeles för generös mot mig själv Men de som erbjöd ”9kr/mån om du stannar ett tag till” tog jag och så kom jag ihåg att Spotify kostar 65kr för studenter istf 109 så jag fixade det