Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bestämt mig för ett antal abonnemang jag får ha, skaffar jag nån ny måste jag avsluta ett annat. Förut hade jag två, dvs spotify + nån tv/film med utökade det till tre under pandemin och det har fått vara kvar.

Jag är alldeles för generös mot mig själv 🙃 Men de som erbjöd ”9kr/mån om du stannar ett tag till” tog jag och så kom jag ihåg att Spotify kostar 65kr för studenter istf 109 så jag fixade det :)
 
Några som gillade både att gå ett sprillans nytt akvarium och att det är varmt ute = varmt inne. Är mina äpple snäckor.
De lägger ägg nu nästan varje natt. Iaf de "unga" i 200a. Gamlingarna i 140a håller sug nu till varann natt...
Finns en orsak på varför de är invasiva i sitt hemland...
 

Bifogade filer

  • 20220712_184153.webp
    20220712_184153.webp
    82,1 KB · Visningar: 19
En tjejkompis skickade att hon kommit in på universitetet. Själv känner jag att det är skönt att inte plugga mer. Eller ja kandidatuppsatsen är kvar men den vilar just nu och jag fokuserar på nuet där jag är ledig efter jobbet och varje helg :love:
 
Hade en biljett till Måns Zelmerlöw i Parksnäckan ikväll.
Men orkade inte gå pga värmen och febern
Så ringde en kompis och frågade om hon ville gå
Hon blev jätteglad. Är arbetslös och lite pank just nu
Så hon fick biljetten
 
Jag är alldeles för generös mot mig själv 🙃 Men de som erbjöd ”9kr/mån om du stannar ett tag till” tog jag och så kom jag ihåg att Spotify kostar 65kr för studenter istf 109 så jag fixade det :)
gäller det tonåriga studenter ala gymnasiet också?
 
Har ätit samma middag som i går, någon chilifärsrätt med kidneybönor där vi la i lite extra svamp, lök och paprika. Det blev gott, är nog till i morgon också, fast var det SÅ gott?

Tittar på Tredje skiftet igen och svär lite över min misslyckad ät- och drickdag i dag. Inte alls druckit så mycket som jag borde. Eller ätit. Men gått ner 1 kg sedan förra veckan, efter en månads stillastående i vikten, där jag bara gått ner 100 gram. Bättre dag i morgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp