Ja, verkligen! Älskar sommaren, men ogillar flygfän..De där bromsarna sabbar ju en del av sommaren helt klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, verkligen! Älskar sommaren, men ogillar flygfän..De där bromsarna sabbar ju en del av sommaren helt klart
Samma här!Ja, verkligen! Älskar sommaren, men ogillar flygfän..
Vad ROLIGT det måste vara att kunna måla så fint som du gör.....Målat två timmar på förmiddagen. Hade bra flow! Sen var jag tvungen att köra ngn slags roadtrip till närmaste stad för att handla, gå på systemet och apoteket. Nu har jag provianterat för minst en vecka.
Ateljén på punschverandan funkar bra så jag tror att den kommer få stå kvar med permanent. Just nu sitter jag här ute med ett glas vin och chillar
Visa bifogad fil 94745
Vad ROLIGT det måste vara att kunna måla så fint som du gör.....
Ätit varma mackor till middag.
Var inte sugen på att laga mat
Även om det typ hade tagit samma tid att steka potatisbullar
Haha, trodde aldrig jag skulle kommentera just detta angående någon målande men: vad fint du målat de rosiga kinderna!!Målat två timmar på förmiddagen. Hade bra flow! Sen var jag tvungen att köra ngn slags roadtrip till närmaste stad för att handla, gå på systemet och apoteket. Nu har jag provianterat för minst en vecka.
Ateljén på punschverandan funkar bra så jag tror att den kommer få stå kvar med permanent. Just nu sitter jag här ute med ett glas vin och chillar
Visa bifogad fil 94745
Haha, trodde aldrig jag skulle kommentera just detta angående någon målande men: vad fint du målat de rosiga kinderna!!
Känner lite igen mig från skrivandet... En lång process som får växa fram....Men tack! Började på denna igår så nu sitter jag och funderar på korrigeringar och hur jag ska gå vidare imorgon. Det är ju en lång process med oljemåleri. Samtidigt är det ganska rogivande att måla i skikt och se saker växa fram
Det var lite märkligt ljus på fotot här ser man den bättre som den ser ut nu (den står på tork)
Visa bifogad fil 94747
Så snygg!Målat två timmar på förmiddagen. Hade bra flow! Sen var jag tvungen att köra ngn slags roadtrip till närmaste stad för att handla, gå på systemet och apoteket. Nu har jag provianterat för minst en vecka.
Visa bifogad fil 94745
Ja jag bor ju så att det blir knöligt att grilla. Annars är jag grym på att grillaJag har tänt grillen. Ska grilla kycklinglårfileer. Älskar att kunna grilla varje dag! Mvh kommer absolut flytta till obygden bara för detta!