Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fläktar det inte ganska bra när du studsar upp och ner i din gummisnodd?
(kan inte byta ut min mentala bild)
Bytt ett fönster i köket. Svettigt värre med solen gassandes i ryggen på en. Lunch är intagen och därefter ska vi byta altandörren.
I mitt hus finns någon som har silverfärgade ”plattor” innanför fönstren när solen steker. De reflekterar säkert bort mycket av värmen. Kan det vara nåt för er?Men nej, lider med dig Jag tycker som sommar men i lagom mängd det här är för varmt för min del. Man kan inte göra någonting för man orkar inte.
Vi får runt 35-40 grader i köket där solen ligger på hela eftermiddagen.
Tror du inte att det kan vara typ sådana som man kan köpa till bilens vindruta?I mitt hus finns någon som har silverfärgade ”plattor” innanför fönstren när solen steker. De reflekterar säkert bort mycket av värmen. Kan det vara nåt för er?
Vet tyvärr inte vad de kallas.
Det fungerar jättebra att gnugga med tandkräm! Fick mig igenom några besiktningar med gamla bilen med den metodenHar varit ute och skrubbat/polerat strålkastarna. Vill försöka - för typ tredje/fjärde året i rad - slippa den förmodligen rätt hiskeliga kostnaden att byta strålkastare.... Imorgon tänkte jag tvätta hela bilen - och ge strålkastarna ytterligare en omgång !
Nu dricker jag lite vin och kopplar av en stund igen.... Tvätten ser torr ut redan. Inte undra på - den hänger ju där ute som i en hårfön !
Fast hemma kan jag välja att hålla mig undan och slöa om jag känner för det. På jobbet är det 8 h slit.Typ så här. Ska snart åka och jobba. Ska bli skitvarmt idag så kommer bli varmt som satan där men är det å andra sidan hemma med så spelar väl ingen stor roll kanske. .Fast ditt låter ju värre än värst. Typ
Sant!Fast hemma kan jag välja att hålla mig undan och slöa om jag känner för det. På jobbet är det 8 h slit.
Men åh!!!Vete tusan hur det ska få dit den faktiskt då vi bor på andra våningen och grannarna under har en stor altan i vägen Det har markiser på alla fönster mot det hållet.
Hmm, vet inte. Dessa täcker hela fönsterrutan, de ser inte bilruteformade ut. Men kanske är såna.Tror du inte att det kan vara typ sådana som man kan köpa till bilens vindruta?