Mitt jobb är också fruktansvärt varmtVarmt som i helvetet... jag ser INTE fram emot att börja jobba igen på måndag. Valsverket är liksom varmt redan innan...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt jobb är också fruktansvärt varmtVarmt som i helvetet... jag ser INTE fram emot att börja jobba igen på måndag. Valsverket är liksom varmt redan innan...![]()
Det finns ju annat som funkar rätt bra också. Mörkläggningsgardiner till exempel stänger ute rätt mycket värme. Vad har ni för något nu?Vete tusan hur det ska få dit den faktiskt då vi bor på andra våningen och grannarna under har en stor altan i vägenDet har markiser på alla fönster mot det hållet.
Typ så här. Ska snart åka och jobba. Ska bli skitvarmt idag så kommer bli varmt som satan där men är det å andra sidan hemma med så spelar väl ingen stor roll kanske. .Fast ditt låter ju värre än värst. Typ
Fläktar det inte ganska bra när du studsar upp och ner i din gummisnodd?Jag är värmetålig men misstänker att det kommer att bli lite på gränsen även för mig (jag klarar värme helt ok, det är sol jag inte klarar pga eksem). Men det är som sagt AC i hytten och det finns Resorb.
Ingenting just där, vi använder köket så lite som möjligen just nu och låter bara fönstren stå öppna dygnet runt där inne och håller oss på andra sidan lägenheten. Eller skiter i att vara hemma går också braDet finns ju annat som funkar rätt bra också. Mörkläggningsgardiner till exempel stänger ute rätt mycket värme. Vad har ni för något nu?
Om du har en helt vanlig gardinstång där går det bra att sätta upp mörkläggningsgardiner (finns i alla möjliga färger) som man kan dra för när det är soligt och hett ute. Säljs hos IKEA, Jotex, Ellos, mfl ställen. Det funkar, som sagt, riktigt bra för att hålla värme ute....Ingenting just där, vi använder köket så lite som möjligen just nu och låter bara fönstren stå öppna dygnet runt där inne och håller oss på andra sidan lägenheten. Eller skiter i att vara hemma går också braVi borde sätta upp persienner eller liknande men vet inte om hyresvärden blir så jäkla glad då faktiskt. Min mamma har samma problem fast i hela huset, det byggde sitt hus för några år sedan och satte in stora glaspartier överallt. Det kom på efteråt att AC hade ju varit bra kanske.
Mitt jobb är också fruktansvärt varmtMår jättedåligt av värme och har sagt till chefen att vi behöver fläktar och/eller AC. Men återstår att se när det kommer.
En fruktansvärd nyhet att vakna upp till...Har gråten i halsen och skriver till alla mina queer-bekanta i Oslo.
Världen är en grym plats.![]()
Herregud, kollade nyheterna nu.. Fy farao. Usch.Har gråten i halsen och skriver till alla mina queer-bekanta i Oslo.
Ja fy f!Har gråten i halsen och skriver till alla mina queer-bekanta i Oslo.