Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns folk som släktforskar åt andra, i USA finns det de som kallas angels … nånting. De har ibland tillgång till en del inofficiella arkiv också.Jag skulle sa garna vilja forsoka ... nagon gang, men har en kansla av att jag skulle tappa bort mig i alla mojligheter.
Jag kom precis tillbaka från en tur i Oslo centrum. Hämtade Sushi och tog samtidigt tillfället i akt att köpa en bukett vita rosor och lägga vid London Pub. Den är från mig och alla oss här på Bukefalos som vill känna sig delaktiga i hyllningen.
Herregud. En ung man joggade förbi på vägen utanför. I SVART keps i 30 gradig värme.
Skicka PM med de uppgifter du har så kan jag hjälpa dig kika ! Om du vill...Jag skulle sa garna vilja forsoka ... nagon gang, men har en kansla av att jag skulle tappa bort mig i alla mojligheter.
Eller hur!
Jag har färgglada örhängen och dito kläder varje gång på dialysen. I bjärt kontrast till del andra gamlingarna som kommer i mjukisklädet eller urtvättade skjortor.
Man behöver inte vara sunkig bara för att man är gammal eller sjuk. Dessutom mår man bättre av färg. (eller hur @tornblomma )
Heja @RedQueen