Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kul att följa din resa!!Nu har vi tagit en promenad runt den har rast platsen. Har har de ett mycket litet museeum over Lewis and Clark som var utskickade av President Jefferson for att utforska vasterut. De kom sa smaningom till Oregon, dar ar allting "Lewis and Clark" sa det var lite kul att se har, mitt i deras resa vasterut sa att saga.
Den har rast platsen ar valdigt fin, med utsikt hogt over Missouri Floden (dar Lewis and Clark kom) och manga gras ytor. Forutom museet och utsikts plats star har ocksa en stor (over 15 meter) staty av en Native (Indian) kvinna ... Statyn heter "Dignity" (vardighet, kanske).
Visa bifogad fil 93811
Tack för att du berättar att det tog 22 år för din del. Det känns skönt att läsa, inte att du väntat utan snarare att livet kommer emellan även för andra och att kandidatuppsatsen får vänta
Till blomman alltså som ser mer levande ut igenLite mer vatten var vad som behövdes . Glöm för allt inte att dricka mycket vatten gott folk, minst lika viktigt med vätskeersättning och salt mat så inte elektrolytbalansen blir rubbad! . Med tanke på att man bor med solläge heeela dagen och just nu dryga 28 grader i köket gråter inte jag om denna värmebölja blir den enda I sommar, jag hoppas på 20-25 resterande så man orkar göra något .
TACK! PM kommer.Skicka PM med de uppgifter du har så kan jag hjälpa dig kika ! Om du vill...
Jag är ju 40 nu och har absolut rosa hår och inte direkt nedtonad stil
sov gottSka försöka sova i värmen... måste upp kl 4.
Ska försöka sova i värmen... måste upp kl 4.
Sov han borta hos dig i natt?Plötsligt blev broöppningen trevligare när Wilhem Tham gled förbi