Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får du inte skuldsanering?Alltså nån har retat sig på att jag ska jobba några timmar extra här och där i sommar
Så de har ringt kronofogden och talat om detta.
Tack för den liksom
Det handlade om kanske 3-4000 efter skatt under sommaren.
Men nu vill de ha dessa pengar.
Ska nog gå och dö eller nåt för leva verkar jag inte få göra
Radion rapporterar stora höjningar av matpriserna. Det är den enda post jag hittills kunnat hålla nere.
Blev sugen på grillad kyckling i veckan.Men de kostade närmare 70 spänn så det blev inget. Alternativet är att grilla själv när det finns kyckling till extrapris.
NopeFår du inte skuldsanering?
Men va?! Vet du vem?Alltså nån har retat sig på att jag ska jobba några timmar extra här och där i sommar
Tack för den liksom
Kan inte din chef skriva ett intyg med förväntade löneökningar baserat på tidigare år?Nope
Tjänar för mycket och kommer dessutom få sanslösa löneökningar enligt deras prognos.
Så det går inte
NejKan inte din chef skriva ett intyg med förväntade löneökningar baserat på tidigare år?
Verkar ju jättekonstigt.Nej
De hittar på egna saker.
Jag försökte förklara hur saker funkar och att min lön inte kommer att öka med 20000 på några år, men icke
Tyvärr inteMen va?! Vet du vem?
Ja jag vet inte hur de tänkerVerkar ju jättekonstigt.
Då borde du veta vilka av dina vänner som är fienderAlltså nån har retat sig på att jag ska jobba några timmar extra här och där i sommar
Tack för den liksom
Efter att ha fixat stallet och klarat av dagens rättningsbeting åkte vi till Norrtälje och åt sen lunch och sen ett par mil till för årets guckuskosafari. De är verkligen otroliga. Synd bara att de trivs i samma miljö som myggen, det var verkligen kopiösa mängder mygg.Visa bifogad fil 92826
Lyssnar på tvättmaskinen.
Och en massa spring av barn. Det var lugnare i Sthlm
Be om en ny utredning.Nope
Tjänar för mycket och kommer dessutom få sanslösa löneökningar enligt deras prognos.
Så det går inte