Gubben! Hoppas allt kommer upp så ni kan åka hem senJa, helt OK. Ynklig och svullen, jag är rädd att han kan ha fått i sig lite plast och folie. Ska precis få en kräkspruta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gubben! Hoppas allt kommer upp så ni kan åka hem senJa, helt OK. Ynklig och svullen, jag är rädd att han kan ha fått i sig lite plast och folie. Ska precis få en kräkspruta.
Gubben! Hoppas allt kommer upp så ni kan åka hem sen
Så roligt och vinna. Vad består buffén av?
Det är två plåtar som på bilden. Sen två rejäla byttor pastasallad och två rejäla byttor fransk potatissallad
Visa bifogad fil 92275
Vilken fest!
Hemma igen. hon blev väldigt förvånad och glad. Har haft en trevlig kväll med fantastisk väder.Packar. Ska iväg till en fd arbetskamrat som gick i pension under pandemin, som vi inte hade möjlighet att fira av. Vi tar med oss fika och mat och åker till henne, hon är på landet. Hennes man vet att vi kommer, hon tror att hon ska vara hundvakt Ska bli så skoj
Svengelska när den är som bäst.
Pappas tjej "vad gör X i helgen?" (X är en kompis till mig)
Jag "ingen idé!"
Vad jag egentligen ville säga var "ingen aning" men eftersom jag skrev med en USA-kompis samtidigt och var helt inne i engelskan så tog jag helt enkelt engelskans "no idea" och direktöversatte till svenska
Så kan det gå