Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant! Det var det ingen som nämnde....Är det Folktandvårdens tandförsäkring så kan dem låta dig gå till en annan tandläkare, så fakturerar dem sinsemellan.
Sjukt mycket ekologer i luften här med!!! Måste bokstavligen skölja pollenet av skörden från balkongen de senaste dagarna.Jag har skurat altanen från tall- och ekologen och ska nu ut och paddla. Det blåser dock utav bara sjutton.
Jag har skurat altanen från tall- och ekologen och ska nu ut och paddla. Det blåser dock utav bara sjutton.
Bakongbiologer har jag hört om. Men altanekologerDrivor av ekologer på altanen?! Det låter jobbigt
Jag hörde en gång en italiensk dietist säga att sommartid ersätts gärna ett mål mat av glass pga kalciuminehållet. Kör bara!Varit på långpromenad, legat några timmar på en filt i solen och köpt mellanmål på Råda gelato , det är väl ingen som sagt att inte mellanmål kan bestå av god glass Gillar deras system med liten, mellan och stor bägare och sen får man själv välja om man vill mellan 1-2 smaker i den lilla och 1-3 smaker i mellan och stor bägare. Så mindre kulor och fler smaker tycker jag är jättebra när jag köper glass. Blev en mellanbägare med en kula chokladglass, gjord på 70 procents kvalitetschoklad, en kula med pekannötglass och en kula med yoghurtglass smaksatt med jordgubb, blåbär och kardemumma. Riktigt mumsigt!