athena_arabians
Trådstartare
Det är två plåtar som på bilden. Sen två rejäla byttor pastasallad och två rejäla byttor fransk potatissallad
Visa bifogad fil 92275
Dina kollegor kommer typ att tillbe dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är två plåtar som på bilden. Sen två rejäla byttor pastasallad och två rejäla byttor fransk potatissallad
Visa bifogad fil 92275
Dina kollegor kommer typ att tillbe dig
Om de inte gillar det kan du komma o lämna det på mitt jobbDet kommer bli kanonbra! Perfekt att det var just på en jobbhelg med ordinarie kollegor
Det börjar bli lite svalare ute så jag ska nu dra med mig våffla och kisse ut i skogen.
Haha! Jag går ju i en skola där vi läser alla kurser (förutom svenska) på engelska. Det kan vara underhållande när min klass pratar om skoluppgifter…Jag trodde att, "Ingen ide" var helt okay Svenska.
Jag sa till Maken harom dagen, "Det ar inte how, utan when" ... dar slutade jag nar Maken skrattade hogt
Eller som sonen, 4 ar gammal, forklarade for Svenska vanner, "jag har en electric car, och den ar blue"
Låter som min favorit.. Bonden med litauiska medarbetare. -can you put the halm on the vagn?Haha! Jag går ju i en skola där vi läser alla kurser (förutom svenska) på engelska. Det kan vara underhållande när min klass pratar om skoluppgifter…
"Men du måste först differentiate det and then put it in i den första och sen you're done"
Jag och min kompis har fortfarande lika kul åt att hennes mamma en gång sa "kan du hämta the pink little låda?" (detta är typ… 11 år sen?)
Kan den andas?Jag vill ju ha hund på jobbet, den här sover till 12, skäller aldrig och är ganska chill som typ. Vore perfekt!
Visa bifogad fil 92302
(Det är brorsans.)