Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår var första kvällen vi kunde sitta ute och äta. Helt underbar kväll med bästa kompisarna på mat. Hela stora utökade familjen. ❤ Det är så härligt med ungar mitt emellan tonåren och vuxenliv, när de dessutom väljer att hänga en kväll med sina föräldrar och extra föräldrar. Snacket var högt och lågt, allvar och skratt.
Till kaffet flyttade vi för då gick solen ner bakom ladugårdstaket och myggen kom. :)
 
Jag hade en fin dag i går när min vän gifte sig.
Kruxet var bara att när jag skulle lägga mig 2:30 så upptäckte jag att det var möss i taket. Även om det inte fanns spår av dom på golv eller så så fick jag fullt ångestpåslag (jag har enorm musfobi) och insåg att där kommer inte jag kunna stanna. Så jag gick ut till bilen och la mig och där har jag somnat ett par ggr men inte mer.
Solen skiner och det går ingen nöd på mig men jag kan inte köra förrän vid lunch.
57CBB165-2618-4FAC-B39F-DB655270C7B0.webp
 
Jag trodde att, "Ingen ide" var helt okay Svenska.:o
Jag sa till Maken harom dagen, "Det ar inte how, utan when" ... dar slutade jag nar Maken skrattade hogt :cautious:
Eller som sonen, 4 ar gammal, forklarade for Svenska vanner, "jag har en electric car, och den ar blue":rofl:
Haha! Jag går ju i en skola där vi läser alla kurser (förutom svenska) på engelska. Det kan vara underhållande när min klass pratar om skoluppgifter… :rofl:
"Men du måste först differentiate det and then put it in i den första och sen you're done" :cautious::rofl:

Jag och min kompis har fortfarande lika kul åt att hennes mamma en gång sa "kan du hämta the pink little låda?" (detta är typ… 11 år sen?) :D
 
Ska strax åka och handla mat för att få ihop logistiken, barnet kommer till mig efter lunch :heart

Får hoppa över att åka till hästen den här helgen, det hinns nog inte. Om inte barnet ska följa med, vi får se.

Känner också återigen hur mycket jag skulle vilja bada med hästen. Ägaren har sagt att han gillar det men vi har aldrig kommit iväg. Kanske får ta och fråga om det igen… snart kanske det är för sent 💔
 
Haha! Jag går ju i en skola där vi läser alla kurser (förutom svenska) på engelska. Det kan vara underhållande när min klass pratar om skoluppgifter… :rofl:
"Men du måste först differentiate det and then put it in i den första och sen you're done" :cautious::rofl:

Jag och min kompis har fortfarande lika kul åt att hennes mamma en gång sa "kan du hämta the pink little låda?" (detta är typ… 11 år sen?) :D
Låter som min favorit.. Bonden med litauiska medarbetare. -can you put the halm on the vagn?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 629
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
522
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 684
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp