Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den verkstan skulle jag också behöva lämna in min bil påHämtat bilen (dyrt, brrrr... och dyrare blir det då jag måste fixa bromsarna med). Men lite kul var det för jag fick vänta minst en kvart på att få bilen efter att jag betalat. "de skulle bara tvätta den först - den var smutsig". Så jag fick en nytvättad och fixad bil med
Stallet är klart och jag har duschat. Nu väntar jag bara på att 26-åringen ska duscha klart
Varför inte duscha tillsammans?!
Plus trångt! Tänk armbågar hit och dit och så vidareHaha, jag väljer att citera honom: "Det är ju så halt, man kan trilla!"
Varför inte duscha tillsammans?!
Duscha tillsammans är aldrig så romantiskt och trevligt som det låter. Det är alltid någon som fryser......Haha, jag väljer att citera honom: "Det är ju så halt, man kan trilla!"
Maken fixade ström på hästhagen (den ena jäveln har kommit på att det inte är ström...) medan jag stod en stund i vedhögen och sen grejade med kaninerna ihop med ungarna. Nu sitter jag innan och försöker få röven ur fåtöljen och städa färdigt så jag kan duscha ungar och sen mig själv. Ska dekorera tårtor också.
JA!! Mycket oromantisktDuscha tillsammans är aldrig så romantiskt och trevligt som det låter. Det är alltid någon som fryser......