Vad gör vi? Del CCXII

Idag ska jag åka bil till annan ort, ett stort äventyr för en som knappt varit utanför dörren på flera veckor! Min gamla pappa följer med och passar mig. Jag ska ha utställning och några av hans tavlor får också följa med på ett hörn.
Känner mig nästan övertaggad!

Fick av körprovaren jag skulle se till få mer körtid SJÄLV. Greppa inte om var godkänt eller inte, då han inte riktigt sa rätt ut. Men jovisst grönt och godkänt i mailen 😱

1år senare har sett till än mer möjlighet får mer körtid. För några timmar sen köpte min egna första bil 😍

Visa bifogad fil 166649
Hahah exakt så!
Kan de inte bara leda med ”du är godkänd!” :rofl:

Gud vad kul med bil, grattis!!

Själv trodde jag att jag skulle sova som en stock nu när jag är ”klar”, men istället är det jättepirrigt att jag ska få köra själv snart, så är vaken sen en stund… Det är liksom 10min körtid till stallet 😂

Haha, när jag körde upp med släp, körde jag 1 lektion med körskolan och gjorde några teoriprov där, de hade specialpaket för "vana" släpkörare. Vid uppkörningen var vi några stycken som skulle köra upp, jag var sist. Killen från körskolan sa, jag har lite bråttom, du får köra hem släpet själv. Jag bara :nailbiting: tänk om jag inte klarar det. Han bara skrattade.
(Det var några år sedan) rätt många

Vad ska du göra för att undvika alla överförfriskade studenter sedan? :D

Det var kul då men herregud vad jag inte saknar Valborg i U-a! :rofl: #imtoooldforthatshit
Stallet (ponnyn går med grimma idag...) och såblir det kase i Storvreta ikväll. Lämnar city. Vår centrumgrupp tog semester den här veckan, de kan ändå inte jobba vettigt, kan ju inte köra nånstans! Tror en kille jobbar med att kolla UC och läsa mätare bara 😅

Stallet (ponnyn går med grimma idag...) och såblir det kase i Storvreta ikväll. Lämnar city. Vår centrumgrupp tog semester den här veckan, de kan ändå inte jobba vettigt, kan ju inte köra nånstans! Tror en kille jobbar med att kolla UC och läsa mätare bara 😅

Nä, jag kan verkligen tänka mig att det inte går att jobba vettigt för er idag :rofl: Hela stan är ju kaos (jag har alltså stått och halsat cider mer eller mindre rakt framför en polis i centrala U-a... crazy times :D). Bussen ut till Flogsta var inte att leka med heller :laugh:

Hämtat shettis i fel hage två ggr idag...blir galen på henne! Förstår inte vart hon går för det är helt och det ser inte högt ut på något ställe. Är nog bara att inse att aggregatet är för gammalt och klent. Jag skickade till maken "Beställ vad du vill bara jag slipper detta för jag orkar inte!" Fick ganska snabbt en screenshot på en orderbekräftelse på ett starkt aggregat 😅

Jaja förutom det så har jag tränat innan jobbet. Ganska lugnt på jobbet så passar fint med fyra dagar ledigt snart :love:

Hämtat shettis i fel hage två ggr idag...blir galen på henne! Förstår inte vart hon går för det är helt och det ser inte högt ut på något ställe. Är nog bara att inse att aggregatet är för gammalt och klent. Jag skickade till maken "Beställ vad du vill bara jag slipper detta för jag orkar inte!" Fick ganska snabbt en screenshot på en orderbekräftelse på ett starkt aggregat 😅

Jaja förutom det så har jag tränat innan jobbet. Ganska lugnt på jobbet så passar fint med fyra dagar ledigt snart :love:

Shettisar alltså :p :rofl:

Trött, ska snart iväg till läkare. En vän har bjudit mig till ett valborgsmässobål i kväll. Får se om jag orkar gå. Har egentligen aldrig sett vitsen med valborg. Möjligen beroende på barndomstrauma när man stod i fina vårkläder/skor och frös i snöblandat regn medan några tappra själar öste litervis med t-sprit på blöt, sur, ved som vägrade att fatta eld, förutom små flammor som snart dog.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 533
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 818
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 676
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka