Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah exakt så!Fick av körprovaren jag skulle se till få mer körtid SJÄLV. Greppa inte om var godkänt eller inte, då han inte riktigt sa rätt ut. Men jovisst grönt och godkänt i mailen
1år senare har sett till än mer möjlighet får mer körtid. För några timmar sen köpte min egna första bil
Visa bifogad fil 166649
Dags att jobba kort dag!
Stallet (ponnyn går med grimma idag...) och såblir det kase i Storvreta ikväll. Lämnar city. Vår centrumgrupp tog semester den här veckan, de kan ändå inte jobba vettigt, kan ju inte köra nånstans! Tror en kille jobbar med att kolla UC och läsa mätare baraVad ska du göra för att undvika alla överförfriskade studenter sedan?
Det var kul då men herregud vad jag inte saknar Valborg i U-a!#imtoooldforthatshit
Stallet (ponnyn går med grimma idag...) och såblir det kase i Storvreta ikväll. Lämnar city. Vår centrumgrupp tog semester den här veckan, de kan ändå inte jobba vettigt, kan ju inte köra nånstans! Tror en kille jobbar med att kolla UC och läsa mätare bara![]()
Påminn mig inte!Nä, jag kan verkligen tänka mig att det inte går att jobba vettigt för er idagHela stan är ju kaos (jag har alltså stått och halsat cider mer eller mindre rakt framför en polis i centrala U-a... crazy times
). Bussen ut till Flogsta var inte att leka med heller
![]()
Påminn mig inte!
Mvh
Måste cykla hem från tåget efter jobbet...