Vad gör vi? Del CCXII

Oj har de blivit så dåliga? Vi fick runt 500 kr per person för typ 3h försening och det räckte utan problem.

Fick 100 kronor först till lunch.En pizza och dricka kostade 272 kronor. Sen fick vi 160 kronor. Det räckte till en smörgås halv baguette och en kopp te. Nu fick vi 100 kronor till. Så totalt 360 kronor på tretton timmar försening. Det gör att jag iallafall måste äta mer än en gång.

Det ÄR alltså som i Morden i Midsommer :eek::love:
Haha, jag har aldrig sett serien! Har de en trädgårdskommitté där? <3
Vi har en på allvar! Jag tror det är fem kategorier man kan delta i och man blir antingen nominerad så att de kommer förbi enkomt för att ta en titt eller också går de liksom bara förbi medan de travar omkring på gatorna och lägger märke till en.
Jag var "omnämnd" i kategorin "very small garden" för typ tre år sedan och jag vill så pinsamt gärna vinna! 😂

Haha, jag har aldrig sett serien! Har de en trädgårdskommitté där? <3
Vi har en på allvar! Jag tror det är fem kategorier man kan delta i och man blir antingen nominerad så att de kommer förbi enkomt för att ta en titt eller också går de liksom bara förbi medan de travar omkring på gatorna och lägger märke till en.
Jag var "omnämnd" i kategorin "very small garden" för typ tre år sedan och jag vill så pinsamt gärna vinna! 😂
Du måste kolla :D

I dag blev vi klara med ställningsbyggandet. Det kommer nog vara lite skakiga ben de första gångerna vi ska upp på taket , så jäkla högt :bag: :crazy:!

Har också hunnit tvätta några omgångar, rensat bort sly där hundgården ska vara och klippa nästan alla gräsmattor och -ytor. Gräsklippningen tog nästan två timmar. Många steg fick jag!

Så tredje gången gillt att få till kvällsintrot då och hare-safari på vägen hem; den korta biten genom skogen efter/före E4 och kanalen fick jag bromsa för inte mindre än 4 harar 😄.

Någon kanske minns att jag nyligen skrev en arg lapp till grannarna för att de ofta väsnas så fruktansvärt på nätterna? Well. Sen dess har det varit förvånansvärt tyst från dem. Jag hoppas innerligt att det håller i sig och inte bara är så att de råkat vara bortresta en stund eller liknande.

Tror det fanns så många när jag slutade titta för typ 15 år sedan 🙈

Har varit rätt sugen på att se om de första säsongerna, men tyckte det var dyrt för en 25 år gammal serie...
Jamen lite så känns det.

Om någon vill tala om vad som händer med trädgårdskommittén är jag dock idel öra! Upptäcker de gravblommor över en nergrävd kropp? Flugsvamp i rabatten? Deadly nightshade i balkonlådan? :D

13 timmar och 45 minuter i försening. Tycker synd om de som ska hem med samma plan nu. De landar nog runt 4-5 imorgon bitti.

Konstaterar att källsortering inte riktigt har slagit igenom hos slovenska flygbolag. Allt från matbrickorna vräktes ner i samma påse.

Klev nyss upp. Förstår inte varför jag sover så dåligt på fm-veckorna. Känner mig aldrig orolig över att försova mig men ändå vaknar jag innan klockan ringer och inte kan somna om. Helt hopplöst.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 521
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 799
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 662
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 834
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Tuggbensfavoriter