Vad gör vi? Del CCXII

Jag är nästan säker på att vi har två Västgötaspetsar boende på hotellet! :eek: Det vore i så fall de första jag sett här i UK! Tyvärr var de på väg ut på promenad när jag såg dem genom fönstret idag och imorgon är jag ledig - men jag ska förstås upp och se till fåglarna så jag hoppas att jag ska råka springa på dem för att bekräfta.
Det vore lite häftigt ändå! De är ju jätteovanliga här!

Har gar dags temperaturen mellan 14 och 22*C med kalla natter, fran 2 - 7*C och hur skont som helst att sova med oppet fonster. :D Om det inte var sa kallt pa morgonen skulle det vara helt perfect vader nu ... men dunjackan kan man ju ta av sig nar solen varit uppe ett par timmar och det blivit varmt.:)

Har gar dags temperaturen mellan 14 och 22*C med kalla natter, fran 2 - 7*C och hur skont som helst att sova med oppet fonster. :D Om det inte var sa kallt pa morgonen skulle det vara helt perfect vader nu ... men dunjackan kan man ju ta av sig nar solen varit uppe ett par timmar och det blivit varmt.:)
Sover ofta med öppet fönster! I förra boendet hade vi sovloft och blev ju rätt varmt under nock så var så skönt att ha det lilla fönstret öppet ovanför sängen, ner mot 10 minusgrader. En gång vakna vi av att det snöa in i ansiktena på oss 😅

Bad sambon köpa blåbärssoppa på macken innan han åker till skogen meeeeen så har de inte sånt längre?!? Dåligt!
Återstår att se hur många timmar han hinner jobba innan det nog blir hans tur....Som inte ens helt sluppit snorandet än heller meeeen men.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 487
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 747
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 630
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 801
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka