Oj nej det hoppas jag verkligen inte! Bäst att kolla upp det. Vette tusan när jag ska hinna bara.. Är borta halva tisdagen, hela torsdag och fredag. Men men, det blir nog bra.Kan ju vara gikt också, så ring VC imorgon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj nej det hoppas jag verkligen inte! Bäst att kolla upp det. Vette tusan när jag ska hinna bara.. Är borta halva tisdagen, hela torsdag och fredag. Men men, det blir nog bra.Kan ju vara gikt också, så ring VC imorgon![]()
Dagens lärdom. Mandolinen är vass. Och jag är en fingertopp fattigare.
Men min coleslaw blev god.Och utan blod trots allt.
![]()
Sambon skämtade om att han helst ville ha sin coleslaw vegansk, men jag svarade med att det minsann inte bara är fingrar i den, det är creme fraiche också.Ajjj!
Sedan har jag kanske lite morbid humor men jag han också tänka: "Det blev lite rödbetor med i coleslawen den här gången också, hoppas det är ok"![]()
Nu hockey! Match 2!
Hemma, himla mysigt med syster. Middag och massor av prat. Kom hem till en ettersur katt som inte fått middag! Skandal!![]()
Mysigt. Sånt är värdefullt.
Katterna jag passar har fri tillgång till torrfoder, det är väldigt skönt.
Men hade en egen katt som kunde ha ätit ihjäl sig på just torrfoder.
Vet de som håller med.Hade Megara haft fri tillgång till torrisar hade hon varit en rullande brun pälsboll på en månad eller mindre. Megara hälsar och undrar vad som är problemet med det.
Hade Megara haft fri tillgång till torrisar hade hon varit en rullande brun pälsboll på en månad eller mindre. Megara hälsar och undrar vad som är problemet med det.
Hade Megara haft fri tillgång till torrisar hade hon varit en rullande brun pälsboll på en månad eller mindre. Megara hälsar och undrar vad som är problemet med det.
Lillan hade varit som en liten svart fotboll, utan tvekan. Och troligen bli sjuk också (fröken har ju lite nedsatt njurfunktion nu som senior, och jag tvivlar på att hon skulle dricka tillräckligt om vi säger så..). Själv tittar hon på mig med minen av att "Jamen vadå, en påse om dagen låter LAGOM!" just nu. Hon tycker att det här med begränsningar av mängden mat är ett nedrans hittepå!![]()
Och här tycker Nicke att matte är så jädrans jobbig som försöker få mig att äta tillräckligt ofta och mycket och gör jag inte det så kommer aptitsalvan till örat fram och då gömmer jag mig längst in under sängenVet de som håller med.![]()