Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns som att det var dags då![]()
Min jobbil är mörkgrå... fast innan jag nyligen tvättade den var den ljust beigegrå #grusvägarijämtland![]()
* för påfyllning, alltså. Budgeterar för en 20l-säck i månaden.
Tillbaka till trådens ämne: dags att gå till bussen. Det är helt vitt av dimma ute!
Vet du (eller någon annan) varför dom stängt IKEA i Uppsala?Precis hemkommen från ett akvarie möte
Tur att jag tog ledigt imorgon. Är nu ledig tor-mån
Var väldigt lugnt på jobbet idag.
Mest berodde det nog på att Ikea Uppsala har stängt på obestämd tid.
Vi tvättar deras köks kläder 3 gånger i veckan i vanliga fall. Som ska tvättas, häng torkas och strykas...
Något om ett fel på balkarnaVet du (eller någon annan) varför dom stängt IKEA i Uppsala?
Dom berättade på radion igår att det var stängt, men inte varför, och när jag sökt info om det så hittar jag ingen. Jag är ju nyfiken![]()
Betongpelarna under varuhuset, i garaget är instabila. Enligt vittnen sitter det spännband på vissa av dem...Vet du (eller någon annan) varför dom stängt IKEA i Uppsala?
Dom berättade på radion igår att det var stängt, men inte varför, och när jag sökt info om det så hittar jag ingen. Jag är ju nyfiken![]()
Oj! Ja dom sa "ett byggfel", men om det gäller balkarna så är det ju allvarligtNågot om ett fel på balkarna
Risk för att huset ska rasa
JaOj! Ja dom sa "ett byggfel", men om det gäller balkarna så är det ju allvarligt![]()
Intressant. Också bara en katt. Använde 12.3 liter Greenwoods på knappt två månader.
Du har inte funderat på att skriva inköpslista innan du ger dig ut och handlar. Du verkar ofta glömma att köpa saker.Hemma, jäklar också glömde att köpa tvättmedel - ska tvätta imorgon och det är nästan slut. Funderar på om jag orkar åka ut en vända till. Iofs kan jag göra det åt andra hållet och ta med mig resten av ÅV berget. Samt lämna in ett paket på PostNord.
Har inte stenkoll på exakt åtgång numera, ibland går det åt lite mer och ibland lite mindre. Kommer faktiskt inte ihåg exakt hur ofta jag tömmer och skurar ur lådorna (det kan ju påverka en del, såklart) eftersom jag gör det "när lådan börjar kännas ofräsch" i vanliga fall och det är inte ofta. Räknar hellre med lite marginal i ekonomin om jag behöver höfta lite. Jag har också hellre "för mycket strö" i lådan - det blir ändå klomärken i botten emellanåt![]()
Du har inte funderat på att skriva inköpslista innan du ger dig ut och handlar. Du verkar ofta glömma att köpa saker.
Du har inte funderat på att skriva inköpslista innan du ger dig ut och handlar. Du verkar ofta glömma att köpa saker.