Vad gör vi? Del CCXI

Status
Stängd för vidare inlägg.

En ansiktsbehandling. Lång text så den ligger i spoiler :)

Vad är BioRePeel?

Det är en 35% TCA syra som är lik PRX-T33, fast med bättre samt fler egenskaper och innehåller även GABA, som är muskelavslappnande och ger synbart minskade linjer och rynkor (naturlig botox). Den stimulerar även produktionen av kollagen och riktar sig mot åldrande tecken som fina linjer och rynkor. Peelingen ger omedelbara resultat, mjuk och len hud efter behandling. Den renar och exfolierar huden på djupet.

Vem passar behandlingen för?

Det är en helt nålfri men även minimal kännbar behandling som passar alla hudtyper och åldrar. Den är även en så kallad ”No peel, peel” vilket innebär att man har ingen till minimal återhämtning och kan gå tillbaka tillbaka till sin vardag efter behandling. Går även att använda på aktiva utslag/akne.

Vad motverkar/förbättrar behandlingen?

Främjar cellförnyelsen genom att exfoliera hudens översta lager
– Minskar porer
– Rengör och syresätter huden
– Stimulerar kollagenproduktionen
– Minskar pigment/melasma
– Anti-aging effekt och minskar fina linjer
– Behandlar akne
– Återfuktar huden

Du kan även göra behandlingen året om eftersom behandlingen inte ger någon överkänslighet mot sol. Du slipper även rodnaden som man vanligtvis får efter en kemisk peeling.

Rekommenderar 3-6 sessioner med 7-10 dagars mellanrum för optimala resultat beroende på fallet.

Denna behandling går även att kombinera med microneedling för maximal effekt.

Samtal med mamma och släkting. Nu verkar släktingen även börja misstänka mig, hen är säker på att jag köpt en skräpmobil - iphone 13, och att den inte fungerar och att 076 nummer är utländska nummer. Min lilla mamma är trött och har stora problem. Jag fixar inte det här.

Blev kattvakt lite snabbt nu.
Två stycken. Den ena är rätt ok med att vara här men den andra stackaren ligger kvar i sin bur och trycker.
IMG_3909.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 741
Senast: tanten
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
7 408
Senast: Lilla
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
413
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 148