Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju så det funkar, ingen kommer att göra något i det här läget även om hen är en fara för sig själv, till slut ger vården upp även i detta läget fast vi tror att den inte gör det men det är inget som ens antyds.Hen har redan blivit LPT tre gånger pga just orosanmälning och varit på slutenvården en gång två och en halv månad, senare gånger några veckor. Det var efter senaste inläggningen som hens läkare (jag har fullmakt att prata med vården) sa att om hen vägrar ta emot all hjälp från vård, äldretjänsten, andra myndigheter osv och inte bedöms vara en fara för sig själv och andra, så kan de inte göra något mer när hen vägrar medverka. Naturligtvis enligt hen själv så är alla andra sjuka. Inläggning hjälper inte.
Visst är den god!! Älskar denHar upptäckt att det finns Champis Zero! Jag som länge varit lite less på Trocadero ska nog gå över till Champis ett tag!
Kollar en föreläsning från Postmuseum om frimärken.
Man har rätt att neka att ta emot vård.Det är ju så det funkar, ingen kommer att göra något i det här läget även om hen är en fara för sig själv, till slut ger vården upp även i detta läget fast vi tror att den inte gör det men det är inget som ens antyds.
Den är godHar upptäckt att det finns Champis Zero! Jag som länge varit lite less på Trocadero ska nog gå över till Champis ett tag!
Kollar en föreläsning från Postmuseum om frimärken.
Finns det inga hundrastgårdar i den där stan?Sex veckor sjukskrivning men det struntar jag i. Jag får jobba hemifrån så jag ska hämta några pärmar på jobbet och har datorn hemma så två dagar den här veckan sköter jag från sängen. Jobbar torsdag och fredag, ledig idag och i morgon. Största problemet blir att gå ut med hundarna när jag inte ska stödja på foten, men jag slapp gipset! Blir ortos igen, en likadan som jag har.
Nej, tyvärr och inte blir det några skogspromenader heller. Jag orkade nästan inte ta mig från parkeringen och hem, var tvungen att stanna varje meter och kämpade med gråten hela vägen.Finns det inga hundrastgårdar i den där stan?
Tänker att det är enklare att ta bilen till en sån och låta dom rasa lite själva![]()
Tur du bor en "liten" bit ifrån mig annars hade jag legat och spejat bakom soptunnan när du kom (gammalt buke-skämt)Sonsonen's tarta ar nastan klar, Jag vantar bara pa att jordgubbs och rabarber kompotten ska bli kall sa jag kan lagga ihop lagren. Nastan dags att aka till "storstan" och gratta den lille.![]()