Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har alla våra olika kinks![]()
Kommer du att lysa i mörkret nu?Behållaren är massiv och mängden radium ytterst liten... men den var trots det varm att ta på pga värmen som genererades av det radioaktiva sönderfallet![]()
Kommer du att lysa i mörkret nu?
Det är klart att du är en strålande person!Som person strålar jag ju alltidmen jag klarade kontamineringskontrollen när vi gick ut från labbet
![]()
Jag som alltid fryser om fötterna fick just en idè, sockor som aldrig behöver återuppladdas.Behållaren är massiv och mängden radium ytterst liten... men den var trots det varm att ta på pga värmen som genererades av det radioaktiva sönderfallet![]()
Det är klart att du är en strålande person!
Men ändå lite besvikelse över att du inte är självlysande i mörkret.
Så olika saker man kan bli lycklig av ändåJag har fått hålla i en stav metalliskt uran, så galet cooltJag har också fått klappa på en behållare med radium, det var kanske ännu coolare
![]()
Så nu är du självlysande ?Jag har fått hålla i en stav metalliskt uran, så galet cooltJag har också fått klappa på en behållare med radium, det var kanske ännu coolare
![]()