Vad gör vi? Del CCX

Rätt längesen det blåste halvt satan, kyler ner huset och honkatten har visst inte tänkt gå ut än 😄. Det positiva är ju att det torkar upp blöta och skitlera, inget ont som inte för nått gott med sig 👍😊.

Inte min mobil dag om vi säger så. Först måste jag fixa med abonnemanget för min moster, kampanjen avslutades just så hon får betala fullt pris. Sedan fick jag reda på räkningen när jag var i Kenya - jag hade ett kenyanskt sim kort, 2700!!! 🤬 :nailbiting::arghh::wtf::jawdrop:

Eventuell skatteåterbäring kommer vara mycket välbehövlig!

Har upptäckt att jag inte är något vidare på att steka raggmunk. Först testade jag i våffeljärnet, men där kunde jag inte få det till att inte hänga vid. Sedan testade jag stekpannan, men tycker att mina raggmunkar smakar väl mycket...rå potatis. De såg fina ut, men kanske behövde de steka längre? Nåväl, man kan inte vara bäst på allt... :p

Nu ska jag elda lite i kaminen. Blåsten tränger in 🥶. Och sedan ska hästarna snart in för de brukar bli lite tokiga vid blåst!

Ätit sen lunch och är mer hungrig nu än jag var innan jag åt 😅 Ska iväg till stallet snart och lägga ut hö för natten och sedan blir det nog tidig middag.

Herregud, blodsockret i botten! Hangry var ordet. Nu har jag ätit banan och gröt så det känns bättre. Måste handla ikväll pga, dålig planering? Ingen ork? Anyway!

Ska börja skriva matlista nu.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 898
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 214
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 297
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 349
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka