Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad du har för mun men jag får verkligen gapa stort och trycka in den och sen är det så fullt så det är svårt att tugga. Försöker jag bita av så rasar allt isär.
Dom är ju den storleken de är oavsett pinnar eller gaffel.Du kanske måste ha en annan teknik på hur du håller med pinnarna. Eller så är stället du köper från inte så bra på att rulla.
Dom är ju den storleken de är oavsett pinnar eller gaffel.
Dom är ju den storleken de är oavsett pinnar eller gaffel.
Fryser fortfarande trots att det är nästan 20 grader varmt, hoodie, mysbyxor, tofflor och filt svept runt benen. Mysko.
Funderar på att gå och lägga mig och läsa lite och se om jag kan sova tidigt.
Så är det.Man ska bara tacksam för att man är frisk och kan jobba. Och att man har ett jobb där man trivs och mår bra.
Men måndag morgon är segt!
Nu är min erfarenhet av katter något begränsad, det ska erkännas. Men är det inte så att katten snarare tänker reklamera sin ägare? Som inte erbjudit frukost 0500 och därför behöver jaga på morgonen.Går det att reklamera katten på grund av dålig jägare?
(Jag skämtar, jag lovar … men att jaga ut mus ut ur huset kl. 05.00 står inte högst upp på önskelistan, om man nu säger så…)