Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I en vecka?Förkyld?
En förkylning av normalgraden brukar snitta kring tio dagar.I en vecka?
Hörde det jag med och tänkte samma sak.Lyssnar på radio och hör att Jomshoff avgår och misstänks för hets mot folkgrupp
Men oj vilken överraskning (ironi)
Hästen mer halt. Veterinären t hunden ger lite ultimatum. Bilen bärgades imorse och verkstaden ringde precis och det verkar vara en rem som är helt av. Så kanske det var så "enkelt" men dyrt. Förhoppningsvis skulle de kunna göra det idag och inte om en månad! hade varit så skönt! Men vad jag ska göra med halt häst vet jag inte. Hovslagaren skulle kolla om han kan komma imorgon.Mitt liv är perfekt, bilen har rasat, kommer inte t jobbet, hunden ska återigen t sjukhuset (oförsäkrad såklart), strul med chefen och ikväll kom fånghästen in halt. Så vad jag gör? Jag vet inte längre. Just nu vill jag bosätta mig i en billig etta utan djur och bil.
Ja? Är ju inget konstigt. Dessutom verkar många vara sjuka 1-2 veckor just nu.I en vecka?
Jag tänkte att jag inte blivit sämre. Utan är bara lite små snuvig.Ja? Är ju inget konstigt. Dessutom verkar många vara sjuka 1-2 veckor just nu.
Det går fin fint!Planerar inför lördagens medelålderskrisfest.
Öppet hus med ca 50 pers
Tipspromenad och vinster fixade
Laxen är gravad.
Alkoholen är inhandlad
Tårtbottnarna bakade
Amerikanska cookies bakade
Tisdag kväll baka veganska kanelbullar
Onsdag handla det som behövs mera.
Torsdag börja förbereda rörorna till smörgåstårtorna.
Fredag semesterdag
Lägga tårtor och smörgåstårtor
Baka ryttarkaka, hallongrottor och kolakakor
Städa
Bädda rent
Tvätta
Lördag dekorera tårtorna
Plocka det sista
Hämta kall dricka på Ica
Njuta