Ingen skola idag, så ska passa på att städa och tvätta. I eftermiddag kommer det en ny kyl och frys, så måste vara hemma då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart man kan!Fredag
Avslutat alla viktiga ärenden före 10-kaffet
Solen skiner
Men det är uppenbart att sommaren är slut även här
Kan man dricka GT som fredagsdrink även på hösten
Eller måste jag nu byta till höstdricka
Alla dessa ångestfyllda val
Du kan inte ställa in det på en bricka eller i en påse så det snabbt går att lyfta ut när dom kommer?Det var en väldigt lång strax, de har inte dykt upp än med nya skåpet. Ringde för 25 minuter sedan och undrade när de kom, då sa de alldeles snart. 1 timme och 45 minuter senare har ingen dykt upp och min mat står ute på bänken med en handduk över sig..
Smart!Du kan inte ställa in det på en bricka eller i en påse så det snabbt går att lyfta ut när dom kommer?
Förkyld?Funderar på om det är mycket pollen nyser och snorar. Har dock ingen allergi, men vet inte vad det annars skulle vara, har hållt på i typ en vecka
Min kollega är likadan från igår. Hon undrade också om pollen idag.Funderar på om det är mycket pollen nyser och snorar. Har dock ingen allergi, men vet inte vad det annars skulle vara, har hållt på i typ en vecka
Min kollega är likadan från igår. Hon undrade också om pollen idag.