Jag använde el för 65 kronor, nätavgiften är 550 kronor10kr kostade elförbrukningen i augusti. 121kWh. Kostnaderna för nätet torde landa runt 240kr. Knäppt är vad det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använde el för 65 kronor, nätavgiften är 550 kronor10kr kostade elförbrukningen i augusti. 121kWh. Kostnaderna för nätet torde landa runt 240kr. Knäppt är vad det är.
Lyssnar på bussen.
”Jag hade en tjej va i Skåne. Men det tog slut. Sen hade jag en tjej här i Stockholm också. Men det tog slut efter ett par dagar. Så nu är man singel va och kan göra vad man vill. Så i morgon ska jag till Grönan och sen IKEA med morsan”.
Ännu gulligare tjejerna på bussen igår som delade på en bit prinsesstårta längst bak på bussen och funderade på vad ”det gröna” var.
Det låter väldigt obehagligt! Ta hand om dig! Har du nån vän eller släkting som kan ringa (eller komma förbi) imorgon bitti/förmiddag och kolla av att allt är okej? Blir lite orolig...Idag har inte varit en bra dag. Vaknade och kände mig inte 100 men jaja. (Försöker) ställa mig up och allting snurrar och trillar bakåt rakt på sätet. Kravlar mig i säng, inser att jag kommer behöva kräkas och kryper till toan, tack och lov ligger den inte långt från sovrummet och spenderar en tid att spy. Inser att om jag inte lägger mig så kommer det fortsätta och kryper tillbaka till sängen. Sov så djupt att den arma katten inte fick mat och jag vaknade inte av hennes försök att väcka henne.
Vaknade till slut, kollade på tiden, den måste gå fel, klockan var nästan åtta, jag har sovit i 20 timmar eller så, Fortfarande yr, men kunde mata katten, gå på toa och sätta mig vid datorn - lägenheten är inte så stor. Försöker peta i mig lite grönsaker från igår, men fortfarande yr och har ätit en bukett blomkål och en paprika bit. Känner inte att jag kan äta mer utan går och lägger mig igen. Jag brukar aldrig ha det så här, från några minuter där jag hinner sitta ner på en stol, till några timmar när jag måste lägga mig ner. Till en gång för några år sedan där jag släpades in i ambulans när jag svimmade. Men aldrig så här länge. Fortsätter det imorgon ringer jag 1177.
Gör dessutom ont i ena sätesområdet.
Nu snurrar det igen. Tack och lov för tv i sovrummet och platta/e-läsare,
Panna cotta löste det för migDet var jag med- på mjölkchoklad
Fick en billig elfaktura. De ersatte strömavbrott med 400 kr. Tack!Jag hade 811 kWh på min så bara dryga 10 gånger mer.
Vi ska på fest i Håga och jag tänkte att vi kunde ta buss hem. Sen insåg jag att det är kulturnatten så nej, vi åker inte buss. Tar bilen och kör runt stan iställetSitter på bussen - jobbar långpass på övertid idag pga stort evenemang på stan.
kristallsjuka?Idag har inte varit en bra dag. Vaknade och kände mig inte 100 men jaja. (Försöker) ställa mig up och allting snurrar och trillar bakåt rakt på sätet. Kravlar mig i säng, inser att jag kommer behöva kräkas och kryper till toan, tack och lov ligger den inte långt från sovrummet och spenderar en tid att spy. Inser att om jag inte lägger mig så kommer det fortsätta och kryper tillbaka till sängen. Sov så djupt att den arma katten inte fick mat och jag vaknade inte av hennes försök att väcka henne.
Vaknade till slut, kollade på tiden, den måste gå fel, klockan var nästan åtta, jag har sovit i 20 timmar eller så, Fortfarande yr, men kunde mata katten, gå på toa och sätta mig vid datorn - lägenheten är inte så stor. Försöker peta i mig lite grönsaker från igår, men fortfarande yr och har ätit en bukett blomkål och en paprika bit. Känner inte att jag kan äta mer utan går och lägger mig igen. Jag brukar aldrig ha det så här, från några minuter där jag hinner sitta ner på en stol, till några timmar när jag måste lägga mig ner. Till en gång för några år sedan där jag släpades in i ambulans när jag svimmade. Men aldrig så här länge. Fortsätter det imorgon ringer jag 1177.
Gör dessutom ont i ena sätesområdet.
Nu snurrar det igen. Tack och lov för tv i sovrummet och platta/e-läsare,